«Τα όποια εμπόδια υπήρξαν τα προηγούμενα χρόνια θα τα επιλύσουμε και το τρένο θα φθάσει στην Πάτρα», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Διοικούσα Επιτροπή Εκλογικής Περιφέρειας Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή τη συμπλήρωση 51 ετών από την ίδρυση του κόμματος.
Διπλωματικό pressing Δήμα-Κυρανάκη για τον ευρωπαϊκό διάδρομο ΒΒΑ
Ο κ. Κυρανάκης ανακοίνωσε ότι θα επισκεφθεί εκ νέου την Πάτρα τον επόμενο μήνα, προκειμένου –όπως είπε– «μαζί με την τοπική κοινωνία, τον περιφερειάρχη, τον δήμαρχο και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς» να αναζητηθεί η βέλτιστη λύση για τη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης.
«Πρέπει επιτέλους να συνδέσουμε τη στρατηγική θέση αυτής της πόλης, που αποτελεί πύλη προς τη Δύση, με το σιδηρόδρομο», τόνισε, υπογραμμίζοντας πως η Ελλάδα, λόγω της γεωστρατηγικής της θέσης, «μπορεί να αποτελέσει είσοδο για ολόκληρη την Ευρώπη».
«Διαθέτουμε λιμάνια, αλλά χρειαζόμαστε και έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο, ώστε προϊόντα από όλο τον κόσμο να περνούν από την Πάτρα και να διακινούνται προς την υπόλοιπη Ευρώπη», συμπλήρωσε, σημειώνοντας ότι η ανάπτυξη και οι νέες θέσεις εργασίας «θα ενισχύσουν τον γεωστρατηγικό ρόλο της χώρας».
«Ο ΟΣΕ νοσεί βαθιά και χρειάζεται μεγάλες αλλαγές»
Αναφερόμενος στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών χαρακτήρισε τον ΟΣΕ «νοσηρό οργανισμό» και «ασθενή του ελληνικού κράτους που χρειάζεται ριζικές αλλαγές».
Όπως ανέφερε, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης δημιουργήθηκε η πλατφόρμα brain gain.ose.gr, με στόχο την επιστροφή Ελλήνων επιστημόνων του εξωτερικού στον σιδηροδρομικό τομέα.
«Μέσα σε λίγες εβδομάδες υποβλήθηκαν περισσότερες από 300 αιτήσεις Ελλήνων που εργάζονται σε σύγχρονους σιδηροδρομικούς οργανισμούς της Ευρώπης και της Ασίας. Αυτοί οι άνθρωποι θέλησαν να επιστρέψουν, να μεταφέρουν τεχνογνωσία και εμπειρία, ώστε να αλλάξουμε τον ασθενή που λέγεται ΟΣΕ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Προτεραιότητα η ασφάλεια – να μην ξαναζήσουμε τραγωδίες»
Ο κ. Κυρανάκης δήλωσε «αποφασισμένος μέχρι την τελευταία ημέρα της θητείας του να συμβάλει στην αναγέννηση του σιδηροδρόμου».
«Πρώτη μου αποστολή είναι να μην ξαναζήσουμε ποτέ τέτοια τραγωδία στην Ελλάδα. Να μην συγκρουστούν ποτέ ξανά δύο τρένα και κάθε οικογένεια να αισθάνεται ασφάλεια όταν βάζει το παιδί της στο τρένο», τόνισε.
Αναφορά στην Πατρών – Πύργου και τον νέο ΚΟΚ
Ο αναπληρωτής υπουργός εξέφρασε υπερηφάνεια για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επισημαίνοντας τη συμβολή της πρώην υφυπουργού Μεταφορών και βουλευτή Αχαΐας Χριστίνας Αλεξοπούλου στην εκκίνησή του.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην παλαιά εθνική οδό Πατρών – Πύργου, υπογραμμίζοντας πως «την περίοδο 2015–2019 κάποιοι επιχείρησαν να κάνουν παιχνίδια και πειραματισμούς».
«Παραλάβαμε χάος το 2019 και, με προσωπική δέσμευση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, εγκαινιάσαμε πρόσφατα τον νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου. Στις 30 Νοεμβρίου θα παραδοθούν και τα τελευταία 10 χιλιόμετρα, ώστε να σωθούν ζωές», σημείωσε.
«Η ΝΔ στάθηκε όρθια για πέντε δεκαετίες»
Κλείνοντας την ομιλία του, με αφορμή την επέτειο ίδρυσης της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Κυρανάκης δήλωσε ότι «η ΝΔ είναι το μόνο πολιτικό κόμμα που κατάφερε να σταθεί όρθιο επί πέντε δεκαετίες».
«Αυτό είναι ιστορικό, θεμελιώδες και μας κάνει να αισθανόμαστε πως βρισκόμαστε πάντα στη σωστή πλευρά της ιστορίας, γιατί αυτό είναι η Νέα Δημοκρατία», υπογράμμισε.