No Result
View All Result
FinanceNews.gr
  • Αρχικη
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • REAL ESTATE
  • Αρχικη
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • REAL ESTATE
No Result
View All Result
FinanceNews.gr
No Result
View All Result
Αρχική GREY LINE

Ασφαλές στοίχημα η ΔΕΗ, ΕΛΠΕ – ΜΟΗ: Σημειώσατε «2», η πίεση στον ΟΛΠ και το deal Lamda με ION

Newsroom από Newsroom
20/11/2025
in GREY LINE, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
A A
Οι κανόνες του παιχνιδιού άλλαξαν, η ασφάλεια της Κοβέσι, το μήνυμα του Δένδια και ο εφοπλιστής που τα πήρε με την τράπεζα

Άριστες εντυπώσεις άφησε στους επενδυτές η παρουσίαση του Γιώργου Στάσση στο χθεσινό Investors Day της ΔΕΗ. Όχι μόνο γιατί οι στόχοι των επόμενων ετών είναι υψηλοί (επενδύσεις άνω των 10 δισ. ευρώ, σημαντική αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας, άλμα των EBITDA στα 2,9 δισ. το 2028, αύξηση του μερίσματος στα 1,2 ευρώ), αλλά και γιατί η διοίκηση της ΔΕΗ δείχνει να σχεδιάζει με μεγάλη προσοχή τα επόμενα βήματά της και να αποφεύγει υπερβολές στα αναπτυξιακά της ανοίγματα, που θα μπορούσαν να εκθέσουν τον όμιλο σε κινδύνους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά την αύξηση των επενδύσεων, η σχέση του χρέους του ομίλου με τα EBITDA θα παραμείνει κάτω από το όριο του 3,5x που έχει τεθεί από τη διοίκηση. Το 70% των επενδύσεων προβλέπεται ότι θα χρηματοδοτηθούν από τις αυξημένες ταμειακές ροές (FFO).

Επιπλέον, οι επενδυτές δεν μπορεί παρά να αντιμετώπισαν θετικά τη μετριοπάθεια που έδειξε ο Γ. Στάσσης σε ό,τι αφορά το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα για τις ΑΠΕ. Όπως τόνισε, οι επενδύσεις και η απόδοσή τους θα παρακολουθούνται συνεχώς και θα γίνονται, εάν χρειάζεται, αλλαγές στον προγραμματισμό. Αν κρίνεται σκόπιμο, οι επενδύσεις θα μειώνονται και τα κεφάλαια θα κατευθύνονται σε επαναγορά μετοχών.

Για το στοίχημα της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες, όσα είπε χθες ο Γ. Στάσσης σχετικά με την παροχή πλήρους πακέτου υπηρεσιών (ίντερνετ και φωνής) έδειξαν στους επενδυτές ότι οι αποδόσεις από αυτόν τον τομέα μπορεί να είναι τελικά αρκετά μεγαλύτερες από τις αρχικές προσδοκίες.

Επίσης, θετικά «έγραψε» και το γεγονός ότι ο όμιλος δείχνει αρκετή ετοιμότητα προσαρμογής στην επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης, με ένα σχέδιο για την ενσωμάτωσή της στις περισσότερες λειτουργίες του.

Εν ολίγοις, οι επενδυτές άκουσαν αυτό που περίμεναν στη χθεσινή εκδήλωση: η ΔΕΗ θα υλοποιήσει μεν ένα φιλόδοξο επενδυτικό και αναπτυξιακό σχέδιο, θα προσπαθήσει να αξιοποιήσει όλες τις πιθανές ευκαιρίες, αλλά ταυτόχρονα θα κινηθεί με προσεκτικά βήματα και χωρίς υπερβολές, που θα δημιουργούσαν κινδύνους. Ίσως αυτό να είναι το καλύτερο μείγμα για το μέλλον της ΔΕΗ.

ΕΛΠΕ – ΜΟΗ: Σημειώσατε «2»

Στο ντέρμπι ανάμεσα στους δύο κορυφαίους ομίλους καυσίμων της χώρας, δικαιώθηκαν πάλι όσοι είχαν στοιχηματίσει σε νίκη της Motor Oil έναντι της Helleniq Energy.

Μάλιστα, η Motor Oil έκανε το (υποτιθέμενο) ντέρμπι να μοιάζει με αναμέτρηση… Μπαρτσελόνα – Λεβαδειακού.

Δεν είναι υπερβολικές αυτές οι διαπιστώσεις: με σχεδόν ίδιους τζίρους (κατά σύμπτωση, 8,47 δισ. και για τους δύο ομίλους), η Motor Oil πέτυχε καθαρή κερδοφορία 453,21 εκατ. ευρώ, αυξημένη περισσότερο από 100% σε σχέση με το περυσινό 9μηνο. Η Helleniq Energy «κατάφερε» να κλείσει το 9μηνο με καθαρά κέρδη 129 εκατ. Η αύξηση των κερδών της ήταν μεν μεγάλη, αλλά από πολύ χαμηλή βάση (μόλις 12 εκατ. στο 9μηνο του 2024).

Εν ολίγοις, έχουμε δύο ομοειδείς εταιρείες, με περίπου ίδιους τζίρους και η μία έχει 3,5 φορές μεγαλύτερα καθαρά κέρδη από την άλλη. Χωρίς, μάλιστα, να βάζουμε στην εξίσωση την πολύ μεγαλύτερη παραγωγική βάση των ΕΛΠΕ (τρία διυλιστήρια έναντι ενός για τη Motor Oil).

Αυτές οι διαφορές εξηγούν και γιατί σταθερά η Motor Oil διατηρεί μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία από την Helleniq Energy (3,168 έναντι 2,529 δισ. με βάση το χθεσινό κλείσιμο).

Όταν οι ομάδες χάνουν -και μάλιστα στο… παραδοσιακό ντέρμπι- συνήθως την πληρώνουν οι προπονητές. Ο «προπονητής» της Helleniq Energy, Ανδρέας Σιάμισιης, παραμένει πάντως σταθερά στη θέση του, έστω και αν το «απέναντι μαγαζί» έχει συντριπτικά ανώτερες αποδόσεις, ενώ η δική του ομάδα διαρκώς απογοητεύει. Μάλλον θα φταίει το κακό γούρι…

Η αναγνώριση του Πιερρακάκη (και της Ελλάδας)

Και μόνο που αναφέρθηκε το όνομά του σε δημοσίευμα των έγκυρων Financial Times ως υποψηφίου για τη θέση του προέδρου του Eurogroup, ο Κυριάκος Πιερρακάκης εξασφάλισε μια μεγάλη διάκριση.

Δεν είναι μικρό πράγμα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών της χώρας που μόλις την περασμένη δεκαετία κόντεψε να… ανατινάξει την ευρωζώνη παίρνει τώρα μια θέση ανάμεσα στους υποψηφίους για τη θέση του προέδρου στο Eurogroup.

Ασφαλώς είναι μια αναγνώριση του έργου και των ικανοτήτων του Κυριάκου Πιερρακάκη, όμως στην πραγματικότητα είναι μια αναγνώριση της μεγάλης προόδου, οικονομικής και δημοσιονομικής, που έχει σημειώσει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Πάντως, για να είμαστε προσγειωμένοι, θα πρέπει να πούμε ότι είναι ελάχιστες οι πιθανότητες να φθάσει ο Έλληνας υπουργός στη θέση του προέδρου. Η πολιτική λογική των Βρυξελλών λέει ότι ο Βέλγος υπουργός Οικονομικών, που επίσης προέρχεται από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, έχει το προβάδισμα στην κούρσα διαδοχής του Πασκάλ Ντόναχιου.

Είπαμε, όμως: και μόνο που αναφέρθηκε το όνομα του Κυριάκου Πιερρακάκη είναι μια ελληνική νίκη.

Γιατί «κοκκινίζει» η μετοχή του ΟΛΠ

Όπως γράφαμε χθες, η πρόθεση κυβέρνησης κι αμερικανικής πρεσβείας για τη δημιουργία ισχυρού λιμενικού hub στην Ελευσίνα, το οποίο θα λειτουργεί ως το αντίπαλο δέος του Πειραιά, έχει προκαλέσει αρκετό ενθουσιασμό.  Όμως, αυτό δεν ισχύει για τους Κινέζους της Cosco, οι οποίοι μόνο με καλό μάτι δεν βλέπουν τα όσα εξελίσσονται τόσο σε επιχειρηματικό όσο και σε γεωπολιτικό πεδίο. Και καλύτερος μάρτυρας των όσων συμβαίνουν δεν είναι άλλος από το ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Η μετοχή του ΟΛΠ, η οποία χθες κρατούσε ομπρέλα την ώρα που… έβρεχε κέρδη, έχει υποχωρήσει στο χαμηλότερο επίπεδο του τελευταίου 6μήνου (από τον Μάιο), θέτοντας σε δοκιμασία τις στηρίξεις των 40 ευρώ.

Κι αυτό ενόσω το καλοκαίρι η τιμή φιγούραρε στα ιστορικά ρεκόρ των 49,7 ευρώ. Κάπως έτσι, οι αθροιστικές απώλειες από τα υψηλά του Ιουνίου ξεπερνούν το -19%, ενώ η βουτιά του Νοεμβρίου αγγίζει το -7%.

Πάντως, όλες αυτές οι κινήσεις πιθανότατα έχουν πολλές δόσεις υπερβολής. Ούτε το κορυφαίο λιμάνι της χώρας έχασε ξαφνικά την αξία του, ούτε αμφισβητείται η θέση των Κινέζων στον ΟΛΠ -ρητή σχετική διαβεβαίωση έδωσε, άλλωστε χθες και ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος. Ίσως, λοιπόν, αυτή η αδυναμία της μετοχής να δίνει ευκαιρίες εισόδου, τουλάχιστον σε όσους μπορούν να απομονώσουν τους θορύβους των γεωπολιτικών ανταγωνισμών.

Το θαύμα της Nvidia

Πάνω που κορυφώνονταν οι ανησυχίες για «φούσκα» στην Τεχνητή Νοημοσύνη, η Nvidia έκανε το θαύμα της με τη χθεσινοβραδινή ανακοίνωση αποτελεσμάτων γ’ τριμήνου, που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της αγοράς και με τις προβλέψεις της για το δ’ τρίμηνο, που ήταν ανώτερες από τις αντίστοιχες των αναλυτών.

«Το πάρτι με την Nvidia συνεχίζεται», είπε χαρακτηριστικά αναλυτής μετά τις ανακοινώσεις. «Φούσκα; Ποια φούσκα», σχολίασε το Bloomberg, μιλώντας γενικότερα για την Τεχνητή Νοημοσύνη. Η μετοχή της εταιρείας των 4,4 τρισ. δολ. σημείωνε άνοδο 4% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές (+2,85% στην κανονική συνεδρίαση).

Οι ανακοινώσεις της Nvidia δίνουν μια πολύτιμη «ανάσα» συνολικά στον τεχνολογικό κλάδο και μειώνουν τις ανησυχίες για «φούσκα AI». Πιθανότατα θα δώσουν μια καλή αφορμή για διεθνή επάνοδο των επενδυτών στο risk on και ανοδική αντίδραση των αγορών.

Πάντως, όσοι προσεγγίζουν το θέμα πιο ρεαλιστικά, πάντως, λένε ότι μια διόρθωση/ανατιμολόγηση είναι αναπόφευκτη αργά ή γρήγορα, με τόσο «αέρα» που έχουν πάρει οι αποτιμήσεις.

Το ομόλογο της LAMDA και η συμφωνία με ΙΟΝ

Πάνω από 1 δισ. σε μια πενταετία έχει αντλήσει η LAMDA μέσω ομολόγων, με το τελευταίο να δείχνει την « ψήφο εμπιστοσύνης των επενδυτών στην εταιρεία και τις προοπτικές της», όπως σημείωσε ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου.

Το ομόλογο είναι το τρίτο που ξεκινά την διαπραγμάτευση του στο ΧΑ μέσα στο 2025 αλλά και το τρίτο για την εταιρεία που μπήκε στο «χορό» των ομολόγων το 2020.

Η νέα έκδοση των 500 εκατ. ευρώ ενισχύει τη ρευστότητα και μειώνει το κόστος δανεισμού του ομίλου σε σχέση με το επίπεδο της 30/6/2025, με την αποπληρωμή της να ακολουθεί χρονικά την τελευταία δόση προς το ΤΑΙΠΕΔ.

Από την άλλη πλευρά το mega deal με τον Andrea Pignataro και την ΙΟΝ, επένδυση άνω των 1,5 δισ. ευρώ, φαίνεται ότι θα εκκινήσει στο πρώτο τρίμηνο του 2026 με την δημιουργία Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, δημιουργώντας την ελληνική Sillicon Valey.

‘Ένα project που θα ολοκληρωθεί το 2030 και σήμερα είναι στο τελικό στάδιο ο πλήρης νομικός, τεχνικός και χρηματοοικονομικός έλεγχος από την ION.

Η τύχη του deal για την ACS

Στο σημερινό call με τους αναλυτές αναμένονται τα νεότερα για την τύχη της ACS, αφού επί του παρόντος είναι ακόμα ανοιχτή η έκβαση για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ACS από την GLS. Μπορεί στην αγορά πηγές του ελληνικού ομίλου να εμφανίζονται αισιόδοξοι ωστόσο η ανακοίνωση ότι, η GLS δεν είναι διατεθειμένη να ασκήσει το πρώτο option (αυτό της 30ης Οκτωβρίου 2025), για την εξαγορά του υπόλοιπου 80% της ACS είναι πραγματικότητα και το ερώτημα τι μέλλει γενέσθαι παραμένει.

Να σημειώσουμε για να είμαστε ακριβείς ότι τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο αφού όπως έχει διαμορφωθεί το deal η GLS, διατηρεί call option για να αποκτήσει και το υπόλοιπο 80% μέχρι και τις 30/10/2026, έναντι τουλάχιστον 296 εκατ. ευρώ.

Πιθανή μπορεί να είναι και η αλλαγή του τιμήματος αφού η ACS συνεχίζει τις επενδύσεις στο last mile, καθώς 20 εκατ. ευρώ αναμένεται να κατευθυνθούν στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της. Έμφαση υα δοθεί στην ανάπτυξη των lockers όπου ως το τέλος του 2025 εκτιμώνται στα 1.500 και τα 3.000 στη διετία.

Το ισχυρό εννεάμηνο της IDEAL

Ανακοινώνει σήμερα αποτελέσματα εννεαμήνου η IDEAL και αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση διψήφια και με ισχυρή επίδοση σε κάθε επίπεδο με την Μπάρμπα Στάθης να συμμετέχει για πρώτη φορά στο εννεάμηνο για το σύνολο της περιόδου.

Λοιπόν γράφει αύξηση εσόδων πάνω από 35%, EBITDA πάνω από 40%, νούμερα που οδηγούν σε πλήρη επιβεβαίωση των όσων ανέφερε η διοίκηση στο investor day του Οκτωβρίου.

Να θυμίσουμε ότι είχε γίνει πρόβλεψη για πάνω από 57 εκατ. EBITDA, ενώ είχε καταστεί σαφές ότι μέχρι τέλος της χρονιάς θα έχουμε νέα και σε επίπεδο εξαγορών με την βιομηχανία να παίρνει κεφάλι στους κλάδους προτίμησης.

Προς νέο γύρο συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ

Με εφαλτήριο το χαμηλό περιθώριο κέρδους που είναι «καρφωμένο» στο 1,65% η χθεσινή συνέντευξη της ΕΣΕ, σφύριξε την έναρξη για νέο κύκλο συγκέντρωσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΣΕ κ. Αρ. Παντελιάδης στην Ευρώπη συναντά κανείς συνήθως 4–8 αλυσίδες ανά χώρα, ανάλογα με το μέγεθός της, ενώ μικρότερες εταιρείες επιβιώνουν μόνο όταν διαφοροποιούνται.

«Η Ελλάδα είναι μικρή χώρα, το 8 είναι πολύ. Αυτήν την στιγμή έχουμε 43 αλυσίδες. Ως μεγάλες αλυσίδες, 4 με 6 είναι το πιο αποδοτικό και πιστεύω ότι εκεί βρίσκεται η βέλτιστη λειτουργία της αγοράς», τόνισε.

Ακόμα πιο σαφής ο Γιάννης Μασούτης είπε ότι το 2026 θα ξεκινήσει με εξαγορές, δικαιολογώντας αυτή την φράση με τις πιέσεις λειτουργικού κόστους που οδηγούν αναπόφευκτα σε περαιτέρω συγκέντρωση.

Η VW στρέφεται στην Άμυνα

Ακούγεται ελαφρώς ανησυχητικό, τουλάχιστον σε όσους προτιμούν οι Γερμανοί να παράγουν καλά αυτοκίνητα και όχι άρματα μάχης: Ο διευθύνων σύμβουλος της VW και της Porsche, Όλιβερ Μπλούμε, δήλωσε ανοιχτός στο ενδεχόμενο εισόδου του ομίλου στην παραγωγή οχημάτων για την αμυντική βιομηχανία, καθώς αναζητούνται λύσεις για να μείνουν ανοικτά τα εργοστάρια της μεγαλύτερης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο γερμανικός κολοσσός βρίσκεται μπροστά σε πρωτοφανείς δυσκολίες, με χιλιάδες περικοπές θέσεων εργασίας και μείωση της παραγωγής, ενώ ανακοίνωσε σημαντική πτώση στα κέρδη του λόγω του σκληρού ανταγωνισμού στην Κίνα και των υψηλών δαπανών αναδιάρθρωσης. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά σχεδόν 31% στα 12,4 δισ. ευρώ.

Τα εργοστάσια της VW στη Δρέσδη και στο Οσναμπρύκ αντιμετωπίζουν αβέβαιο μέλλον και ο Μπλούμε αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ακόμη και να περάσουν σε παραγωγή στρατιωτικών οχημάτων για να μην κλείσουν.

Την ίδια ώρα, η παγκόσμια κρίση ημιαγωγών και η πρόσφατη διακοπή της εξαγωγής των chips Nexperia από την Κίνα, λόγω της εμπορικής διαμάχης με τις ΗΠΑ, οδήγησε την Volkswagen σε μια απόφαση που θα φαινόταν αδιανόητη σε άλλες εποχές: τη διακοπή της παραγωγής του Golf στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ.

Οι Γερμανοί ψάχνουν λύσεις στο βιοαέριο

Με το LNG των Αμερικανών να παραμένει ακριβό και το ενεργειακό «διαζύγιο» από τη Ρωσία να θεωρείται οριστικό, οι Γερμανοί ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις στο ενεργειακό τους πρόβλημα, που απειλεί να «γονατίσει» και την πανίσχυρη βιομηχανία της χώρας.

Το βιοαέριο προτείνεται από πολλούς ως μια λύση για την ενεργειακή ασφάλεια και τη μετάβαση της Γερμανίας.  Ειδικοί εκτιμούν ότι οι υπάρχουσες 10.000 μονάδες βιοαερίου σε αγροτικές περιοχές της Γερμανίας μπορούν να παράγουν ρεύμα και θερμότητα πολύ πιο οικονομικά από τα σχεδιαζόμενα νέα εργοστάσια φυσικού αερίου.

Οι εγκαταστάσεις βιοαερίου έχουν τη μοναδική δυνατότητα να λειτουργούν ευέλικτα, μετατοπίζοντας την παραγωγή τους ακριβώς στις ώρες που υπάρχει έλλειψη από αιολική και ηλιακή ενέργεια, κάτι που επί της ουσίας είναι ο ρόλος που προορίζεται για τους νέους σταθμούς φυσικού αερίου. Επιπλέον, το βιοαέριο μειώνει την εξάρτηση από εισαγωγές ορυκτών καυσίμων (όπως το LNG), ενισχύει τους αγρότες και είναι μια Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας.

Καλά είναι όλα αυτά, αλλά υπάρχει και ένα… μικρό πρόβλημα: η γερμανική κυβέρνηση δεν φαίνεται να αναγνωρίζει την αξία του βιοαερίου. Στον σχεδιασμό της έχει εντάξει μόνο εργοστάσια φυσικού αερίου, παρότι υπολογίζεται ότι θα μπορούσε να μειωθεί κατά 50 δισ. ευρώ το κόστος για τη διασφάλιση ενεργειακής επάρκειας, αν έμπαινε και το βιοαέριο στην εξίσωση της ηλεκτροπαραγωγής.

  • Αποποίηση ευθύνης: Τα αναγραφόμενα στη στήλη αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικών πληροφοριών, που προσφέρονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν, ως επενδυτική συμβουλή ή πρόταση, προσφορά ή προτροπή, για οιαδήποτε πράξη αγοράς/πώλησης μετοχών ή άλλων κινητών αξιών.
Tags: LamdaLAMDA DEVELOPMENTΔΕΗΕΛΠΕΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

ΣχετικάΑρθρα

Ποια είναι η χώρα με τα περισσότερα νησιά - Η θέση της Ελλάδας
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

North Evia Pass 2025: Υποβλήθηκαν 85.804 αιτήσεις

20/11/2025
Η τιμή του πετρελαίου βυθίζεται: Αγορές ελπίζουν σε ειρήνη Ρωσίας-Ουκρανίας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Ινδία – Reliance Industries: Διακόπτει νωρίτερα τις εισαγωγές ρωσικού αργού

20/11/2025
Ράλι στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια: Οι ευρωαγορές πανηγυρίζουν τη συμφωνία ΗΠΑ-Κίνας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Nvidia δίνει ώθηση στις ευρωαγορές – Κέρδη εν μέσω αβεβαιότητας

20/11/2025
Ακραία μεταβλητότητα στα crypto: Τα tokens που αντιστέκονται στην πίεση της αγοράς
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Bitcoin: Χάνει το όριο των 87.000 δολαρίων

20/11/2025
Motor Oil: Επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030 – Οι τρεις πυλώνες
ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Motor Oil: Επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030 – Οι τρεις πυλώνες

20/11/2025
Νέο κεφαλαιακό boost €300 εκατ. για την CrediaBank μέσα από συνθετική τιτλοποίηση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

CrediaBank: Ισχυρά αποτελέσματα εννεάμηνου 2025 με σημαντική αύξηση οργανικών εσόδων και διαχείριση κόστους

20/11/2025

Τα νέα της κτηματαγοράς

ΑΑΔΕ/ΕΝΦΙΑ: Καταφθάνουν τα «ραβασάκια» – Σε 12 δόσεις η πληρωμή

Διεύρυνση εισοδηματικών κριτηρίων και παράταση για το «Σπίτι μου ΙΙ»

19/11/2025
Μιχαηλίδου από Λονδίνο: Η Ελλάδα στην πρωτοπορία της διεθνούς συνεργασίας για την αποϊδρυματοποίηση

Τρεις κρίσιμες παρεμβάσεις για στέγη, ΑμεΑ και παιδική προστασία – Τι σημαίνει για χιλιάδες νοικοκυριά

18/11/2025
ΑΑΔΕ/ΕΝΦΙΑ: Καταφθάνουν τα «ραβασάκια» – Σε 12 δόσεις η πληρωμή

«Σπίτι μου 2»: Παράταση έως 31 Μαΐου 2026

17/11/2025

Ναυτιλία

ΕΕ: Υψηλά ελλείμματα έως το 2029 βλέπει το ΔΝΤ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΟΛΘ Α.Ε.: Υπογράφηκε η σύμβαση για την επέκταση του Προβλήτα 6 – Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης του Λιμένα Θεσσαλονίκης

Η ΟΛΘ Α.Ε. και η «ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ – ΤΕΚΑΛ Α.Ε. (ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ 6) Κ/Ξ» συνυπέγραψαν σήμερα, Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025, τη...

από Newsroom
19/11/2025
Τα γιγάντια πλοία επιστρέφουν – Ο Πειραιάς ξαναγράφει τη ναυτιλιακή ιστορία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Κίνα καταγγέλλει παρεμβατισμό των ΗΠΑ για το Λιμάνι του Πειραιά – ΥΠΕΞ υπερασπίζεται τις συμφωνίες

Η Πρεσβεία της Κίνας στην Ελλάδα εξέφρασε έντονη δυσαρέσκεια για τις δηλώσεις της νέας Αμερικανίδας Πρέσβειρας, Κίμπερλι Γκιλφόιλ, σχετικά με...

από Newsroom
19/11/2025
Ολοκληρώθηκε η άσκηση «ΓΡΙΠΟΣ 2/25» του Πολεμικού Ναυτικού ανοιχτά της Κρήτης
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ολοκληρώθηκε η άσκηση «ΓΡΙΠΟΣ 2/25» του Πολεμικού Ναυτικού ανοιχτά της Κρήτης

Άσκηση με την ονομασία «ΓΡΙΠΟΣ 2/25» της Διοίκησης Ναρκοπολέμου του Πολεμικού Ναυτικού πραγματοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή της Κρήτης από 10...

από Newsroom
19/11/2025
Όλο το σχέδιο για το νέο λιμάνι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας: Στη Βουλή η τροπολογία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Όλο το σχέδιο για το νέο λιμάνι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας: Στη Βουλή η τροπολογία

Η τροπολογία για το νέο λιμάνι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας κατατέθηκε στη Βουλή - Οι νέες αμυντικές και ενεργειακές δραστηριότητες που...

από Newsroom
19/11/2025
FinanceNews.gr

Τα πάντα για την Ελληνική οικονομία, το χρηματιστήριο, την ναυτιλία, την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό, τα νέα της τεχνολογίας, των κατασκευών, την κτηματαγορά και την ενέργεια.



Ταυτότητα

Όροι Χρήσης

Δήλωση συμμόρφωσης (ΕΕ) 2018/334

ΜΗΤ
Μ.Η.Τ. 242183

Πρόσφατα άρθρα

  • Κλήρωση Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί
  • ΗΠΑ: Το ειρηνευτικό σχέδιο «καλό» για Ρωσία και Ουκρανία
  • North Evia Pass 2025: Υποβλήθηκαν 85.804 αιτήσεις

Kατηγορίες

REAL ESTATE
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΕΣΤΙΖ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΥΓΕΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
            

© 2022 FinanceNews.gr.

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • REAL ESTATE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ

© 2022 FinanceNews.gr.