Στο Βερολίνο συναντώνται αύριο οι ηγέτες της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Πολωνίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, με βασικό αντικείμενο συζήτησης τον πόλεμο στην Ουκρανία και την προετοιμασία της επερχόμενης Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Ιουλίου στην Άγκυρα.
Στη διαδικασία θα συμμετάσχει και ο Γενικός Γραμματέας της Ατλαντικής Συμμαχίας μέσω τηλεδιάσκεψης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ελιζέ, στο επίκεντρο των διαβουλεύσεων βρίσκεται η συνέχιση της στήριξης προς την Ουκρανία, υπό το πρίσμα των πρόσφατων αποφάσεων της G7, καθώς και των πρωτοβουλιών της λεγόμενης «συμμαχίας των προθύμων», που στοχεύει στην παροχή ισχυρών εγγυήσεων ασφαλείας προς το Κίεβο.
Παράλληλα, οι ηγέτες αναμένεται να εξετάσουν τις βασικές θεματικές που θα απασχολήσουν τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ, δίνοντας έμφαση στον συντονισμό των ευρωπαϊκών και διατλαντικών πολιτικών ασφαλείας και άμυνας.
Η συνάντηση στο Βερολίνο αναμένεται επίσης να λειτουργήσει ως πεδίο ενίσχυσης των πρωτοβουλιών για μια πιο ισχυρή ευρωπαϊκή αμυντική πολιτική στο πλαίσιο της Ατλαντικής Συμμαχίας, με έμφαση στην ανάπτυξη κοινών αμυντικών ικανοτήτων και στη μεγαλύτερη στρατηγική αυτονομία της Ευρώπης.
Ρούμπιο: Η ελεύθερη ναυσιπλοΐα στο Ορμούζ είναι αδιαπραγμάτευτη







Μ.Η.Τ. 242183