Περισσότερες από 250 ελληνικές εταιρίες έδωσαν το «παρών» στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «Sial Paris 2024», που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 17-21 Οκτωβρίου στο Παρίσι.
Με στόχο να μυήσουν τους 7.500 επαγγελματίες εκθέτες από 130 χώρες και 8.000 αγοραστές στις ελληνικές γεύσεις και τα ποιοτικά ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα, οι ελληνικές εταιρείες διαφήμισαν τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά στο Παρίσι, μία από τις εμβληματικότερες πόλεις σχετικά με την καλή διατροφή και την καλοζωΐα.
«Η παρουσία της Ελλάδας στην έκθεση είναι πάρα πολύ σημαντική. Έχουμε περισσότερες από 250 εταιρίες και έχουμε έρθει να δείξουμε τα τρόφιμα στην γαλλική αγορά, τα οποία είναι και το δυνατό μας “όπλο”» δήλωσε ο Προϊστάμενος του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Νικόλαος Μπελιάς και πρόσθεσε «είμαστε ο πέμπτος εκθέτης, σε αριθμό ξένων εκθετών και η παρουσία μας βαίνει βελτιούμενη από χρόνο σε χρόνο».
Σημαντική παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Σημαντική ήταν και η παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας η οποία είχε ένα εντυπωσιακό περίπτερο, το οποίο φιλοξένησε 22 επιχειρήσεις από Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Σέρρες, Χαλκιδική, Κιλκίς, Πέλλα και την Πιερία.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εμβληματικά αγροδιατροφικά προϊόντα, όπως είναι μεταξύ άλλων, τα έξτρα παρθένα ελαιόλαδα, φρούτα και λαχανικά, χυμοί και γιαούρτια αλλά και ρύζι και δημητριακά.
«Η παρουσία μας εδώ στοχεύει στο να βοηθήσουμε και να προωθήσουμε στην προβολή των επιχειρήσεων και των προϊόντων από όλες τις περιφερειακές ενότητες της Περιφέρειας» είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Μπράνισλάβ (Μπάνε) Πρέλεβιτς.

Μ.Η.Τ. 242183