Παράταση έως τις 17 Ιουλίου δίνει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας στην προθεσμία ολοκλήρωσης των έργων για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Το υπουργείο ξεκαθαρίζει ότι η νέα ημερομηνία είναι οριστική και δεν πρόκειται να δοθεί νέα παράταση.
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Η νέα προθεσμία μεταφέρεται στις 17 Ιουλίου, δίνοντας επιπλέον χρόνο σε δικαιούχους και αναδόχους να ολοκληρώσουν τις απαιτούμενες εργασίες και τις σχετικές διαδικασίες.
Ποια προγράμματα αφορά η παράταση
Η απόφαση καλύπτει τα ακόλουθα προγράμματα:
Εξοικονομώ 2021
Εξοικονομώ 2023
Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
Εξοικονομώ 2025
Εξοικονομώ – Επιχειρώ
Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Οριστική προθεσμία
Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους νοικοκυριών και επιχειρήσεων, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων και την αναβάθμιση του υφιστάμενου κτιριακού αποθέματος.
Το υπουργείο επισημαίνει ότι, λόγω της ολοκλήρωσης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η 17η Ιουλίου αποτελεί την τελική προθεσμία, χωρίς να προβλέπεται νέα παράταση.
Για τον λόγο αυτό, καλούνται όλοι οι ωφελούμενοι να προχωρήσουν άμεσα στην ολοκλήρωση των εργασιών, στην υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών και στις υπόλοιπες προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να μην υπάρξει απώλεια της χρηματοδότησης.
Χρηματοδότηση μέσω του «Ελλάδα 2.0»
Τα προγράμματα υλοποιούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU, ενισχύοντας τις επενδύσεις στην ενεργειακή εξοικονόμηση και την πράσινη μετάβαση.







Μ.Η.Τ. 242183