No Result
View All Result
FinanceNews.gr
  • Αρχικη
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • REAL ESTATE
  • Αρχικη
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • REAL ESTATE
No Result
View All Result
FinanceNews.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Flyover: Το πρώτο εργοτάξιο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας

Όλγα Κλώντζα από Όλγα Κλώντζα
06/11/2023
in ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
A A
Flyover: Το πρώτο εργοτάξιο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας

Στο ΣΔΙΤ περιλαμβάνεται  και η επισκευή της δυτικής περιφερειακής – Οι πρώτες παρεμβάσεις για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας

 

Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα είναι ορατό το πρώτο εργοτάξιο για την κατασκευή του Flyover. Το έργο ΣΔΙΤ της υπερυψωμένης ανατολικής περιφερειακής Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 373 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει και την επισκευή της υφιστάμενης δυτικής περιφερειακής. Η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών παρουσίασε στους φορείς της πόλης το έργο, επιδιώκοντας να αμβλύνει τις μεγάλες ανησυχίες για τα προβλήματα που θα φέρει η κατασκευή του έργου.

Από την πλευρά τους οι επικεφαλής του υπουργείου ανέλαβαν τρεις δεσμεύσεις για την κατά το δυνατόν καλύτερη λειτουργία της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια της κατασκευής του Flyover. Όπως επιγραμματικά σημείωσε ο υπουργός κ. Χρήστος Σταϊκούρας, αυτές οι δεσμεύσεις είναι: ενισχυμένες συγκοινωνίες το 2023, υλοποίηση του μετρό το 2024 και υλοποίηση του έργου στην τετραετία.

 

Στα όριά της η υφιστάμενη περιφερειακή

Όπως τόνισε, όμως, ο κ. Σταϊκούρας, το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη υφίσταται σήμερα, και η κατασκευή του Flyover θα το αποσυμφορήσει, άρα στόχος των μέτρων που θα ληφθούν είναι η διευκόλυνση της κίνησης στην πόλη και η άμβλυνση των δυσμενών συνεπειών του οξυμένου κυκλοφοριακό στην πόλη. Η σημερινή ανατολική περιφερειακή οδός της πόλης έχει ξεπεράσει από το 2000 τα όριά της, ενώ σήμερα βρισκόμαστε στα επίπεδα κυκλοφορίας του 2009.

«Είμαστε εδώ για να αναλάβουμε πρόσθετες πρωτοβουλίες που θα λύσουν μέρος των προβλημάτων τα οποία θα ανακύψουν», ξεκαθάρισε, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα θα αξιολογούνται δυναμικά και εφόσον υπάρξει ανάγκη θα αναπροσαρμόζονται.

Ως προϋπόθεση για τον περιορισμό των δυσμενών συνεπειών στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη τέθηκε από την πολιτική ηγεσία και η αλλαγή στην ίδια την κουλτούρα των μετακινήσεων. Στην κορυφή ετέθη η αποφυγή των ατομικών μετακινήσεων με ΙΧ, δηλαδή το να κυκλοφορεί κάθε αυτοκίνητο με έναν μόνο επιβάτη, καθώς και η επιλογή πιο πράσινων τρόπων μετακίνησης.

 

Στο μικροσκόπιο η παράνομη στάθμευση

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, το υπουργείο αναλαμβάνει ήδη πρωτοβουλίες για τη βελτίωση και την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτές  περιλαμβάνονται εσωτερικές μετακινήσεις οδηγών του ΟΑΣΘ, πρόβλεψη για την πρόσληψη 150 νέων οδηγών – ορισμένου χρόνου – στον ΟΑΣΘ (αναμένονται εντός του 2024 οι ανακοινώσεις για τον συγκοινωνιακό φορέα της πόλης, καθώς ο ΟΑΣΘ είναι από το 2018 σε εκκαθάριση), ενώ ήδη λειτουργούν τρεις νέες λεωφορειακές γραμμές για την αποσυμφόρηση των περιοχών που θα πληγούν από τα έργα για το Flyover.

Επίσης, ο στόλος της πόλης θα ενισχυθεί με 110 νέα, ηλεκτρικά λεωφορεία, ως το τέλος του Απριλίου του 2024. Αυτό βεβαίως, δεν σημαίνει ότι την άνοιξη του επόμενου έτους θα βγαίνουν επιπλέον 110 οχήματα στους δρόμους της πόλης, καθώς υπάρχουν άλλα που πρέπει να αποσυρθούν.

Στο επίκεντρο όμως του ενδιαφέροντος για το πρώτο διάστημα μπαίνει η καταπολέμηση της παράνομης στάθμευσης, κυρίως σε βασικούς άξονες, που θα πρέπει να είναι ελεύθεροι για να μην δημιουργείται ακόμα μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα. Αυτό θα γίνει με έντονη και πυκνή αστυνόμευση των κεντρικών αρτηριών της πόλης.

 

Οι πρώτες εργασίες

Η υπογραφή της σύμβασης ΣΔΙΤ του έργου με την ανάδοχο κοινοπραξία Άβαξ – Μυτιληναίος, τον Δεκέμβριο του 2022, σηματοδότησε επί της ουσίας και την έναρξη της περιόδου κατασκευής. Το πρώτο εργοτάξιο αναμένεται να είναι ορατό στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας.

Στην πρώτη φάση της έναρξης των εργασιών, που θα διαρκέσει για περίπου τρεις μήνες, όπως περιέγραψε ο κ. Ταχιάος, θα γίνει η απομόνωση της δεξιάς λωρίδας και στις δύο κατευθύνσεις της υφιστάμενης οδού. Στην εν λόγω φάση, θα αποξηλωθεί η ενδιάμεση νησίδα ώστε να γίνει δρόμος και θα τοποθετηθεί ο απαραίτητος οδοφωτισμός. Δεδομένου ότι θα μείνουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, η ταχύτητα κυκλοφορίας δεν μπορεί να παραμείνει ίδια για λόγους ασφαλείας. Η μέγιστη ταχύτητα θα είναι 60 χλμ./ώρα.

Τα εργοτάξια θα δουλεύουν με φουλ τις μηχανές, ακόμα και επί 24ώρου σε τμήματα του έργου ανά φάσεις όταν αυτό θα είναι απαραίτητο, όπως τόνισε ο κ. Μιτζάλης, διευθύνων σύμβουλος της Άβαξ, προκειμένου να ολοκληρωθεί το έργο εντός χρονοδιαγράμματος.

 

Καμία πρόθεση για διόδια

Το έργο του Flyover υλοποιείται με τη μορφή Σύμβασης Δημόσιου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), διάρκειας 30 ετών, εκ των οποίων τα 26 αφορούν σε λειτουργία και συντήρηση. Όπως ξεκαθάρισε ο υφυπουργός Υποδομών, κ. Νικόλαος Ταχιάος, απαντώντας σε σχετικά δημοσιεύματα, δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για την τοποθέτηση μετωπικών διοδίων, αλλά δεν υπάρχει και καμία σχετική δυνατότητα σε τεχνικό επίπεδο. Η αποπληρωμή από τις πληρωμές διαθεσιμότητας που θα εισπράττει ο ανάδοχος.

Η ανατολική περιφερειακή οδός θα έχει μήκος 13 χλμ. και θα περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 4 χλμ., σε συνεχή γέφυρα, 9 ανισόπεδους κόμβους, 10 νέες γέφυρες, και 3 νέες σήραγγες.

Οφέλη για την πόλη

Τα οφέλη για τους οδηγούς, κατοίκους και μετακινούμενους, είναι πολλαπλά:

 

Δωρεάν, ταχεία και ασφαλής παράκαμψη του αστικού ιστού της πόλης της Θεσσαλονίκης.

 

  • Αύξηση της οδικής ασφάλειας, λόγω της μείωσης του αριθμού ατυχημάτων.

 

  • Περιβαλλοντική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής, με μείωση του όγκου των κυκλοφορούντων οχημάτων εντός του κέντρου της Θεσσαλονίκης και αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων που ακολουθούν διαδρομές εκτός κέντρου.

 

  • Βελτίωση στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Βόρειας Ελλάδας, καθώς σήμερα δεν είναι ικανοποιητική η προσβασιμότητα στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία» και στους τουριστικούς προορισμούς της Χαλκιδικής, ιδίως κατά τις περιόδους αιχμής.

 

  • Δραστική μείωση του χρόνου και του κόστους μεταφορών και αύξηση της ανταγωνιστικότητας, ιδίως του δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα της οικονομίας του Μητροπολιτικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης.

 

Όπως συμπερασματικά είπε ο κ .Σταϊκούρας, σε περίπου σε 4 χρόνια, η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ένα νέο, υπερσύγχρονο, εναέριο αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, εξασφαλίζοντας ταχύτερη και ασφαλέστερη μετακίνηση.

Tags: Flyover

ΣχετικάΑρθρα

Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας: Το Καστέλι θα είναι το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο στην Ελλάδα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Ανοιχτά ζητήματα κρίνουν το χρονοδιάγραμμα για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι

14/07/2025
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Η πλατφόρμα ανοίγει με πλήρη δεδομένα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Χρίστος Δήμας: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του κόμβου Σκαραμαγκά

12/07/2025
Τα deals που γιγάντωσαν την Aktor Group μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλέξανδρος Εξάρχου: «Ξανακάνουμε την AKTOR μεγάλη» – Στόχος για τζίρο 1,48 δισ. ευρώ το 2025

10/07/2025
ΤΜΕΔΕ: Τι δείχνει η έκθεση οικονομικών καταστάσεων του για το 2023
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Μελέτη ΙΟΒΕ: «Τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα – 2025»

08/07/2025
Νέα εποχή για τα τεχνικά έργα: Ψηφιακή η υποβολή συμφωνητικών εργολάβων από 16 Απριλίου
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Λέσβος: Προς δημοπράτηση ο «Οδικός Άξονας Καλλονής – Πέτρας (Α’ Φάση)»

05/07/2025
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας: Το Καστέλι θα είναι το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο στην Ελλάδα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας: Το Καστέλι θα είναι το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο στην Ελλάδα

05/07/2025

Τα νέα της κτηματαγοράς

Αμάνσιο Ορτέγκα: Ο δισεκατομμυριούχος εξετάζει την αγορά κτιρίου στο Μαϊάμι αξίας 275 εκατ. δολαρίων

Αμάνσιο Ορτέγκα: Ο δισεκατομμυριούχος εξετάζει την αγορά κτιρίου στο Μαϊάμι αξίας 275 εκατ. δολαρίων

14/07/2025
Συγχώνευση ΤΑΙΠΕΔ-ΤΧΣ: Σε θέση «μάχης» τα φαβορί για τη νέα διοίκηση του Υπερταμείου

Το Υπερταμείο «ξαναχτυπά» αναζητώντας επενδυτές για τρία «χρυσά» ακίνητα

14/07/2025
ΠΟΜΙΔΑ: «Η φορολογία στα ακίνητα, βασική αιτία της κρίσης στέγης»

ΠΟΜΙΔΑ για την πληρωμή μισθωμάτων: «Χαράτσι» 5% στους ιδιοκτήτες για την ασυνέπεια των ενοικιαστών

13/07/2025

Ναυτιλία

Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών: Το Αιγαίο δεν διαθέτει  ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά !!!
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών: Το Αιγαίο δεν διαθέτει ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά !!!

Μόλις το 2023 η Ελλάδα δημιούργησε το νομοθετικό πλαίσιο διάσωσης στη θάλασσα  δίνοντας  τη δυνατότητα στην ιδιωτική πρωτοβουλία να επενδύει...

από ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
14/07/2025
Master plan για το λιμάνι της Μυκόνου: Τι αλλάζει μέσα στις επόμενες 15 ημέρες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Master plan για το λιμάνι της Μυκόνου: Τι αλλάζει μέσα στις επόμενες 15 ημέρες

Ο Βασίλης Κικίλιας ανακοίνωσε master plan για τις λιμενικές υποδομές της Μυκόνου και την ολοκλήρωση έργων στο παλιό λιμάνι εντός...

από Newsroom
14/07/2025
ΟΗΕ: Σχέδιο ελπίδας για την Υεμένη με ελληνική υπογραφή (video)
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

DMW – Φιλιππινέζοι προς πλοιοκτήτες: Αλλάξτε πορεία από την Ερυθρά ή φεύγουμε

Φιλιππινέζοι προς πλοιοκτήτες: Οι νέες τακτικές που χρησιμοποιούν οι Χούθι, που παραπέμπουν σε οργανωμένες πολεμικές επιχειρήσεις στη θάλασσα, «έπιασαν στον...

από Newsroom
13/07/2025
Έλληνες πλοιοκτήτες: Συνωστισμός για νέα πιο «πράσινα» πλοία
ΚΟΣΜΟΣ

Ναυτιλία σε κρίσιμο σταυροδρόμι: Κίνδυνοι και καθυστέρηση επενδύσεων απειλούν τη σταθερότητα

Εκτόξευση ασφαλίστρων, αλλαγές δρομολογίων και πτώση νέων ναυπηγήσεων διαμορφώνουν ένα ασταθές τοπίο για τη ναυτιλία   Η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία...

από Ιωάννα Μουτσανά
12/07/2025
FinanceNews.gr

Τα πάντα για την Ελληνική οικονομία, το χρηματιστήριο, την ναυτιλία, την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό, τα νέα της τεχνολογίας, των κατασκευών, την κτηματαγορά και την ενέργεια.



Ταυτότητα

Όροι Χρήσης

Δήλωση συμμόρφωσης (ΕΕ) 2018/334

ΜΗΤ
Μ.Η.Τ. 242183

Πρόσφατα άρθρα

  • Σπύρος Θεοδωρόπουλος – Επενδύσεις 167 εκατ.: Είναι αποφασισμένος να αλλάξει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας ακόμη και μόνος του
  • EΣEE για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο: Διεκδικούμε ολόπλευρη ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ΜμΕ
  • Γιούλια Σβιριντένκο: Η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός της Ουκρανίας

Kατηγορίες

  • REAL ESTATE
  • Uncategorized
  • Viral
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • Γενικός Γραμματέας
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • Κυβέρνηση
  • Με πρόσκληση μόνο!
  • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
  • Ναρκωτικά
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΡΕΣΤΙΖ
  • Σαντορίνη
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
            

© 2024 FinanceNews.gr by Viewmax Media.

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • REAL ESTATE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ

© 2024 FinanceNews.gr by Viewmax Media.