Τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο AI CRM, επέλεξε η Elpedison, ο πρώτος ανεξάρτητος παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, για την υποστήριξη της εμπορικής της λειτουργίας. Η συμφωνία αφορά στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και λειτουργία του συστήματος CRM της Elpedison το οποίο υλοποιήθηκε από την Cognity, συνεργάτη της Salesforce.
Το λογισμικό θα είναι προσβάσιμο σε όλα τα κανάλια πωλήσεων και touchpoints της Elpedison (Καταστήματα, Εξυπηρέτηση Πελατών, Πωλήσεις Call Center, Direct Sales Large Accounts, Sales face-to-face, κλπ.) και θα καλύπτει ολόκληρη την εμπορική λειτουργία και τμήματα της εταιρείας, όπως Marketing, Sales, Customer Operations, Customer Service, Product Management και Account Management, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από εξατομικευμένες υπηρεσίες.
Οι προηγμένες δυνατότητες του Salesforce Customer 360 και του Marketing Cloud θα συμβάλουν στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, μειώνοντας το αντίστοιχο κόστος τους, με στόχο την εξασφάλιση οικονομικότερων προγραμμάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας, Φυσικού Αερίου και Ενεργειακών Υπηρεσιών στους πελάτες της εταιρείας.
Παράλληλα, χρησιμοποιώντας τα προηγμένα εργαλεία της πλατφόρμας της Salesforce, η Elpedison θα έχει πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών, ώστε να ενισχύσει το επίπεδο εξυπηρέτησης και, κατά συνέπεια, τις πελατειακές σχέσεις, να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και να δημιουργήσει βελτιωμένες και στοχευμένες επικοινωνιακές καμπάνιες, μέσα από πολλαπλά κανάλια, οι οποίες θα βοηθήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη της πελατειακής βάσης και των εσόδων της εταιρείας.
Με αφορμή τη συνεργασία των δύο εταιρειών, ο Εμπορικός Διευθυντής της Elpedison, κ. Στάθης Βωβός, ανέφερε: «Θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μας για την εξαιρετική συνεργασία μας. Το Salesforce θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά μας καθώς αναμένουμε σημαντική αναβάθμιση της εσωτερικής μας διαχείρισης και της εξυπηρέτησης των πελατών μας, με εξατομικευμένες, συνεπείς και εξαιρετικές υπηρεσίες».
Με τη σειρά του ο κ. Περικλής Τσουτσάνης, Head of IT της Elpedison, δήλωσε: «Η λύση της Salesforce αποδείχθηκε ικανή και ευέλικτη σε μία περίπλοκη, πολυδιάστατη και απαιτητική υλοποίηση. Η Salesforce επέδειξε ιδιαίτερη συνεργατικότητα και υποστήριξη, διασφαλίζοντας μία ποιοτική υλοποίηση και καθιερώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο επάξια ρόλο τεχνολογικού συμμάχου. Η σύγχρονη τεχνολογία και αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Salesforce αναμένεται να συνδράμουν καθοριστικά στην ανάπτυξη του ψηφιακού οικοσυστήματος της εταιρείας μας».
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η Elpedison μας εμπιστεύτηκε για την ψηφιακή στρατηγική της, η οποία έχει επίκεντρο τον πελάτη. Η συμφωνία αυτή θα είναι μόνο η αφετηρία στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού και της ενίσχυσης των πελατειακών σχέσεων της εταιρείας. Η Elpedison θα αξιοποιήσει την κορυφαία λύση CRM στον κόσμο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενώ παράλληλα συνεχίζει να είναι έτοιμη για το μέλλον, μέσω της συνεχιζόμενης καινοτομίας που παρέχει η Salesforce. Με όλα αυτά, η Elpedison ενισχύει περαιτέρω τη θέση της ως Εταιρείας Πελατών», δήλωσε ο Robin Fisher, Senior Area Vice President της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.
Με την εφαρμογή της τεχνολογίας της Salesforce, η Elpedison εξυπηρετεί καλύτερα όλους τους οικιακούς πελάτες, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τις μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και τους βιομηχανικούς πελάτες.