Ο ισχυρός άνδρας της Intrakat Αλέξανδρος Εξάρχου δεν έχει κρύψει πως η Ρουμανία είναι μια από τις βασικές αγορές που στοχεύει ο όμιλος. Έχει θέσει μάλιστα και ως στόχο τον διπλασιασμό σε σύντομο χρονικό διάστημα του ανεκτέλεστου στη χώρα ξεκινώντας από τη βάση των έργων που ήρθαν με την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ.
Όμως η ΑΚΤΩΡ εκτός από ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο έργων στη Ρουμανία που φτάνει τα 1,3 δισ. ευρώ σε αξία, κουβαλάει και μια πολύ κακή φήμη που δυσκολεύει σημαντικά την επίτευξη των φιλοδοξιών της διοίκησης της Intrakat.
Όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς οι Ρουμάνοι κατασκευαστές και προμηθευτές δεν καλοβλέπουν την ελληνική εταιρεία καθώς οι μνήμες από τις εποχές που υπήρχαν καθυστερήσεις στα έργα και στις πληρωμές είναι ακόμη νωπές.
Βέβαια, αναγνωρίζουν πως η κατασκευαστική βρίσκεται υπό νέα διοίκηση, ενώ σημειώνουν πως ο Αλέξανδρος Εξάρχου γνωρίζει πολύ καλά την αγορά, στην οποία είχε επικεντρωθεί όταν ήταν CEO του Άκτωρα επί εποχής διοίκησης Καλλιτσάντση στον όμιλο Ελλάκτωρ.
Με το που απέκτησε η Intrakat τον έλεγχο της ΑΚΤΩΡ έγιναν κινήσεις για την επανεκκίνηση των έργων και τη στήριξη της ρουμανικής θυγατρικής. Ακόμη η εταιρεία μπήκε σε διαπραγματεύσεις για την αναθεώρηση των τιμών σε έργα που έχει αναλάβει ο κατασκευαστικός όμιλος.
«Σε κάθε περίπτωση η παρακολούθηση είναι στενή, καθώς θα πρέπει ο όμιλος να ξανασυστηθεί στη ρουμανική αγορά και κυρίως να ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα τα έργα που έχει ήδη αναλάβει», αναφέρουν οι ίδιες πηγές σημειώνοντας πως υπάρχουν πάντα και… καλοθελητές που μπορεί να βάλουν τρικλοποδιές με πραγματικές ή όχι αφορμές όπως αυτές που ακούστηκαν πρόσφατα για καθυστερήσεις πληρωμών σε προσωπικό και συνεργάτες.
Μεταξύ των έργων της ΑΚΤΩΡ στη Ρουμανία περιλαμβάνονται τα εξής:
· Αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Simeria, τμήμα του διαδρόμου Ρήνου – Δούναβη, για κυκλοφορία με μέγιστη ταχύτητα 160 km/h, τμήμα Brasov – Sighisoara, υποτμήματα: Apata – Cata LOT 2 αξίας €474,7 εκ.
· Αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov– Simeria, τμήμα του διαδρόμου Ρήνου- Δούναβη, για κυκλοφορία με μέγιστη ταχύτητα 160 km/h, τμήμα Brasov– Sighisoara, υποτμήματα: 1. Brasov –Apata και 3. Cata–Sighisoara– LOT 1-3 αξίας €252,1 εκ.
· Αποκατάσταση και Συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής Bucuresti-Craiova-TimisoaraCluj-BrasovIasi-Galati-Constata LOT 5 στη Ρουμανία αξίας €94,4 εκ.
· Αποκατάσταση και Συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής Bucuresti-Craiova-TimisoaraCluj-BrasovIasi-Galati-Constata LOT 1 στη Ρουμανία αξίας €93 εκ.
· Κατασκευή περιμετρικής οδού του Βουκουρεστίου Centura A0 αξίας €293,1 εκ.
Ειδικός συνεργάτης
Αλέξανδρος Εξάρχου: Η Ρουμανία αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την Άκτωρ