Δυσαρέσκεια διέγνωσε από τη χαμηλή συμμετοχή στις κάλπες.
Έναν νικητή και έναν ηττημένο θα έχει πρώτη φορά ο ΣΕΒ στις επικείμενες εκλογές της ερχόμενη Τρίτης με την κάλπη να αναδεικνύει τον νέο πρόεδρο του Συνδέσμου όπως και τον ηττημένο καθώς είναι η πρώτη φορά που έχει δύο υποψηφιότητες. Η πρώτη με τη σειρά ανακοίνωσης της κας Ιουλίας Τσέτης και ακολούθησε του Σπύρου Θεοδωρόπουλου. Χθες η κα Ιουλία Τσέτη σε συνάντηση με δημοσιογράφους που είχε από το υγειονομικό και οικονομικό ρεπορτάζ στα γραφεία της εταιρείας που κληρονόμησε από τον πατέρα της Κλέων Τσέτη που δημιούργησε τη φαρμακοβιομηχανία UNI PHARMA στην Κάτω Κηφισιά και που η ίδια την έφτασε σε πολύ μεγαλύτερα επίπεδα, συζήτησε αρκετά και εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους.
Η εισήγηση της κας Ιουλίας Τσέτης έκανε αίσθηση στους ρεπόρτερ του οικονομικού ρεπορτάζ διότι έβαλε θέματα βαριάς «πολιτικής» σημειώνοντας ότι αναλαμβάνει την ευθύνη να λύσει τα καθημερινά προβλήματα του επιχειρείν ,επεκτείνοντας το λόγο της στην τρέχουσα πολιτική με την αποχή των πολιτών από τις κάλπες των ευρωεκλογών της Κυριακής αφού την προσδιόρισε ως ψήφο διαμαρτυρίας .
Προσδιόρισε την υποψηφιότητα της ως μία ελπίδα για το επιστημονικό δυναμικό να μείνει στην Ελλάδα για να εργαστεί.
Η κα Ιουλία Τσέτη κινήθηκε σε ευρύ πολιτικό πεδίο λέγοντας ότι αυτά που μας υποσχέθηκαν και δεν τα έκαναν πράξη σε αυτά που λιμνάζουν για χρόνια.
Δεσμεύτηκε για διασύνδεση των επιχειρήσεων με τις νεοφυείς επιχειρήσεις θέτοντας ως επιταχυντές τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων. Έδωσε έμφαση στην εξωστρέφεια η οποία πάγωσε μετά την πανδημία.
Το επιχειρείν είναι σαν ένα τρένο όχι το τρένο των Τεμπών. Είναι ένα τρένο που κάποιοι τραβούν μπροστά και ακολουθούν οι πιο μικροί όλοι έχουν την αξία τους. Η υποψήφια του ΣΕΒ κινήθηκε σε κλίμα συναίνεσης. Πάντως στο κύκλο των ερωτήσεων δέχθηκε ερώτηση αν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με την πολιτική , αν βρίσκεται σε συζητήσει με κάποιο κόμμα ή να δημιουργήσει το δικό της κόμμα , με την ίδια να λέει ότι ήταν μια καλή ιδέα και θα το σκεφτεί. Βέβαια όταν τέθηκε το ερώτημα τι θα κάνει αν χάσει την θέση της προέδρου είπε ότι θα ξεκουραστεί για δύο χρόνια και θα επανέλθει στα επόμενα δύο χρόνια και πιθανότητα να διεκδικήσει εκ νέου την προεδρία.
Να σημειωθεί ότι με βάση το καταστατικό του ΣΕΒ ο υποψήφιος που χάνει τις εκλογές δεν έχει ρόλο στην διοίκηση και αποχωρεί.
Η κα Ιουλία Τσέτη κινούμενη στο δικό της χώρο αιτιολογώντας την υποψηφιότητα της είπε ότι δεν πρόκειται για την Καρέζη η την Βουγιουκλάκη. Ζήτησε από τα μέλη να την επιλέξουν για τη θέση της προέδρου τονίζοντας ότι δεν υπάρχουν σκελετοί στην ντουλάπα .





Μ.Η.Τ. 242183