Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε χθες τη Νέα Σμύρνη στο πλαίσιο δημόσιων εμφανίσεων και επαφών με πολίτες, μετά τη συμμετοχή του σε εκδήλωση για το διάστημα με τίτλο «Greece in orbit – Η Ελλάδα στο διάστημα: Η επόμενη ημέρα».
Η επίσκεψη ξεκίνησε από τις εγκαταστάσεις του Milon Camp, θερινού αθλητικού προγράμματος του ιστορικού αθλητικού συλλόγου «Μίλων», όπου καθημερινά παιδιά συμμετέχουν σε αθλητικές και δημιουργικές δραστηριότητες.
Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με μέλη πολιτιστικού ομίλου φίλων τάβλι σε καφέ της περιοχής, όπου είχε χαλαρή συζήτηση και συμμετείχε σε φιλική ατμόσφαιρα.
Ακολούθως, περιηγήθηκε στην κεντρική αγορά της Νέας Σμύρνης, συνομιλώντας με πολίτες και καταστηματάρχες για την καθημερινότητα και την καλοκαιρινή περίοδο.
Σε σύντομο διάλογο με πολίτες σε καφέ της περιοχής, ο πρωθυπουργός ρώτησε:
«Περνάτε καλά; Εντάξει; Για το καλοκαίρι έτοιμοι;»
Οι πολίτες του απάντησαν με χιούμορ, ρωτώντας τον αν είναι ο ίδιος έτοιμος για το καλοκαίρι, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντά:
«Εμείς δεν έχουμε καλοκαίρι, εμείς τρέχουμε μόνο. Να φορτίσετε μπαταρίες το καλοκαίρι. Σας βλέπω όλους έτοιμους και έτοιμες, σε απόλυτη κινητοποίηση — αυτό θέλουμε».







Μ.Η.Τ. 242183