Ο Jon-Michail, πρώην βραβευμένος σχεδιαστής του διάσημου οίκου Christian Dior και διευθύνων σύμβουλος της Image Group International, είχε πει: «Τα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα που θα σας αντικρίζει κάποιος, έχει ήδη σχηματίσει μια εικόνα για εσάς».
Ο ίδιος, ως «personal branding», ασχολήθηκε με το επιχειρηματικό ντύσιμο προκειμένου να ενδυναμώσει το «εταιρικό προφίλ» και image των πελατών του ώστε να τους βοηθήσει να περνούν στους πελάτες τους τα μηνύματα που θέλουν ξεκινώντας από το ντύσιμό τους.
Προτού επιλέξεις τι θα φορέσεις σε ένα επαγγελματικό ραντεβού, πρέπει να αναρωτιέσαι το εξής: «Τι θέλω να πετύχω;». Αυτό είναι η αρχή. «Τα ρούχα σχετίζονται με το σεξ, το χρήμα και την εξουσία. Σπάνια και με τα τρία αυτά μαζί. Επομένως, πρέπει κανείς να επιλέξει τι είναι πιο κατάλληλο για κάθε περίσταση. Τα ρούχα και ο τρόπος ντυσίματος αποτελούν κι αυτά μια φόρμουλα επιτυχίας. Εσείς είστε το προϊόν και είναι πολύ σημαντικό να τα επιλέξετε σωστά» έχει πει.
Ακολουθούν 5 συμβουλές για να κάνετε η διαφορά:
– Μην αγοράζετε φτηνά. Πρέπει να αγοράζετε την καλύτερη ποιότητα ρούχων που μπορεί να αντέξει η τσέπη σας, συν ένα 10%. Έτσι θα διασφαλίσετε ότι θα περάσετε το σωστό μήνυμα. Παράλληλα, θα έχετε ένα κοστούμι που θα σας κρατήσει για πολλά χρόνια.
– Ντυθείτε κατάλληλα για την περίσταση. «Όταν το στόμα είναι κλειστό, «μιλάει» η εξωτερική εμφάνιση». Μην ξεχνάνε πως η οπτική αναπαράσταση είναι το παν. Πρέπει να ντύνεστε για τη δουλειά που θέλετε και όχι για τη δουλειά που έχετε. Αυτό θα δείξει στους άλλους ότι είστε αποφασισμένοι και ότι παίρνετε τα πάντα πολύ σοβαρά. Μάλιστα, όσο πιο πιστοί παραμένετε στο κλασικό λουκ, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα σας παρουσιαστούν.
– Ξεχάστε το απλό ντύσιμο και μη φορτώνεστε με αξεσουάρ. Πολύ συχνά οι άνθρωποι προσπαθούν να το παίξουν «επαναστάτες» και επιλέγουν μια casual εμφάνιση. Δεν καταφέρνουν, όμως, να δείξουν ότι είναι επιτυχημένοι, αλλά μάλλον το αντίθετο. Μην το παρακάνετε με τα αξεσουάρ. Γιατί; Μα τα πολλά αξεσουάρ παίρνουν την προσοχή από εσάς και τη ρίχνουν στο ίδιο το προϊόν.
– Ο ρόλος των χρωμάτων. Αν φορέσετε λάθος χρώμα είναι το ίδιο κακό, σαν να μην φοράτε κοστούμι. Να επιλέγετε ουδέτερα χρώματα, όμως το navy και το σκούρο γκρι είναι οι καλύτερες επιλογές για τους άντρες. Οι άντρες, δε, συνήθως κάνουν το λάθος και επιλέγουν το μαύρο, όμως αυτό δεν είναι σωστό. Το μπλε είναι το χρώμα που φανερώνει χρήμα και επιρροή.
– Προσοχή στις παρορμητικές επιλογές. Αν αγοράζετε ρούχα βιαστικά και παρορμητικά θα καταλήξετε απλά με μια ντουλάπα γεμάτη άχρηστα ρούχα. Και καθόλου ρούχα για να φορέσετε. Φροντίστε να ακολουθείτε στρατηγική όταν επιλέγετε τι θα αγοράσετε και τι θα φορέσετε. Έχετε πάντα στο μυαλό σας το στόχο και το αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε. Έτσι θα είστε πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Διαβάστε στο financenews.gr
Αριστοτέλης Ωνάσης: Δέκα φράσεις που έγραψαν ιστορία
Τρία ψυχολογικά τρικ για να πείθεις όποιον θες – Θα έχεις πλεονέκτημα σε κάθε διαπραγμάτευση
Κατέγραφε τα οικονομικά του για 14 χρόνια και δίνει μια μεγάλη συμβουλή
Πηγή φωτογραφίας: pexels.com