No Result
View All Result
FinanceNews.gr
  • Αρχικη
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • REAL ESTATE
  • Αρχικη
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • REAL ESTATE
No Result
View All Result
FinanceNews.gr
No Result
View All Result
Αρχική ΝΑΥΤΙΛΙΑ

WeberSeas: Ο στόλος τον containerships αναπτύσσεται ταχύτατα

Newsroom από Newsroom
15/08/2024
in ΝΑΥΤΙΛΙΑ
A A
Εμπορευματοκιβώτια: Αύξηση του στόλου 11%, με ρεκόρ 15ετίας

Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου 2024 ήταν στους υψηλότερους ρυθμούς παραγγελιών από την περίοδο της πανδημίας, σύμφωνα με τους ναυλομεσίτες. Ο ναυλομεσιτικός οίκος WeberSeas κατέγραψε συμβόλαια για 89 νεότευκτα πλοία, χωρητικότητας 1,2 εκατ. TEUs.

ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων- προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο Προβλήτα

Το βιβλίο παραγγελιών, με βάση την ίδια πηγή, αντιστοιχεί σήμερα στο 22% του στόλου στο νερό σε όρους χωρητικότητας. «Ο στόλος αναπτύσσεται ταχύτατα, καθώς οι παραδόσεις νεότευκτων σημειώνουν ρεκόρ» επισημαίνει η WeberSeas, εκτιμώντας ανάπτυξη 10% στο σύνολο του έτους.

Συνολικά, στο επτάμηνο του 2024 έχουν τοποθετηθεί παραγγελίες για 144 containerships, όπως επισημαίνεται στο τελευταίο μηνιαίο report της ναυλομεσιτικής Xclusiv Shipbrokers (στοιχεία έως το τέλος Ιουλίου).

Τα ULCVs, τα VLCVs και τα neopanamaxes ηγούνται της δραστηριότητας, με καταγεγραμμένα συμβόλαια για 48, 28 και 27 πλοία αντίστοιχα.

Έφτασε το πρωί το μεγαλύτερο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων που έχει εξυπηρετήσει ποτέ ο ΟΛΘ

Η ναυλομεσιτική MB Shipbrokers επεσήμανε ότι οι ναυπηγήσεις του 2024 φτάνουν το 1,5 εκατ. TEUs έως σήμερα, «πολύ πάνω από τις εκτιμήσεις μας στην αρχή του έτους». «Αναμένουμε ισχυρή συνεχιζόμενη ζήτηση για νεότευκτα στο υπόλοιπο του 2024» τόνισαν οι αναλυτές, οι οποίοι περιμένουν να τεθούν φέτος υπό παραγγελία πλοία χωρητικότητας 2,2 εκατ. TEUs.

Η ίδια πηγή αναφέρει ότι οι χρόνοι παραδόσεων που προσφέρουν πλέον οι γιάρδες εκτείνονται στο τέλος του 2027, με ορισμένες εξαιρέσεις.

Το report της Xclusiv Shipbrokers φανέρωσε ότι ο εν ενεργεία στόλος των containerships αποτελείται σήμερα από 6.464 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 29,68 εκατ. TEUs, ενώ το orderbook συνθέτουν 709 βαπόρια, χωρητικότητας 6,62 εκατ. TEUs.

Ποιοι παραγγέλνουν

Σχολιάζοντας το πρόσφατο ναυπηγικό σερί, αναλυτής της αγοράς των containerships τόνισε σε ανάρτησή του στα social media πως ο ρυθμός είναι σχεδόν τρομακτικός. Και τα νούμερα ενισχύουν αυτό το επιχείρημα.

Μόλις την Παρασκευή έγινε γνωστό πως η καναδέζικη ανεξάρτητη πλοιοκτήτρια Seaspan Corp παρήγγειλε 27 νέα πλοία, χωρητικότητας 9.000 – 17.000 TEUs, μέσα στον Ιούνιο.

Την ίδια ώρα, η μεγαλύτερη liner εταιρεία διεθνώς, η Mediterranean Shipping Company, συνδέεται από ναυλομεσίτες με δύο νέες μεγάλες παραγγελίες.

Η πρώτη αφορά 10 πλοία, χωρητικότητας 21.000 TEUs έκαστο, με μηχανές διπλού καυσίμου LNG, στο κινεζικό ναυπηγείο Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry, και η δεύτερη 12 βαπόρια, χωρητικότητας 19.000 TEUs έκαστο, στο Changhong της Κίνας.

Η γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών CMA CGM παρήγγειλε 12 containerships, χωρητικότητας 15.000 TEUs, με dual-fuel μηχανές LNG στον νοτιοκορεατικό ναυπηγικό όμιλο HD KSOE.

Παράλληλα, η ναυτιλιακή Ocean Network Express (ONE) συμφώνησε με τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangnan και Yangzijiang για 10 βαπόρια, χωρητικότητας 13.700 TEUs έκαστο. Αυτά τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου μεθανόλης.

H Eastern Pacific Shipping, με έδρα τη Σιγκαπούρη, υπέγραψε συμβόλαιο με το κινεζικό ναυπηγείο New Times Shipbuilding για οκτώ πλοία (dual-fuel LNG), χωρητικότητας 18.000 TEUs έκαστο.

«Καμπανάκι» από Danaos
Σε εγχώριο επίπεδο, η Danaos Corp. του Γιάννη Κούστα έχει προσθέσει τους τελευταίους μήνες έξι νεότευκτα στο βιβλίο παραγγελιών της. Πέντε από αυτά, χωρητικότητας 9.200 TEUs έκαστο, θα ναυπηγηθούν στο Dalian της Κίνας και ένα, χωρητικότητας 8.258 TEUs, θα κατασκευαστεί στο Yangzijiang.

Πάντως, η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία δεν αναμένεται να υπογράψει κι άλλα πλοία με τις γιάρδες τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

«Θα σταματήσουμε προς το παρόν» είπε ο δρ Κούστας στους αναλυτές, στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων δεύτερου τριμήνου της εταιρείας.

Ο πλοιοκτήτης εστίασε στη «σφιχτή» κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα ναυπηγεία, αλλά και στο ρευστό γεωπολιτικό σκηνικό. «Συζητάμε πλέον για παραδόσεις από το 2028 κι έπειτα το νωρίτερο» σημείωσε ο δρ Κούστας, συμπληρώνοντας ότι ο κόσμος σήμερα δεν είναι «στα καλύτερά του».

Το κολοσσιαίο σχέδιο Maersk
Σαν να μην έφταναν αυτές οι πραγματικά ιλιγγιώδεις επενδύσεις σε νεότευκτα, ο δανέζικος «γίγαντας» της αγοράς, AP Moller-Maersk, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι βρίσκεται σε διαδικασία υπογραφής νέων συμβολαίων ναυπήγησης για 50 έως και 60 πλοία.

Τα πλοία, ιδιόκτητα και ναυλωμένα, θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου και θα φτάσουν τα 800.000 TEUs σε χωρητικότητα. Περίπου 300.000 TEUs θα αφορούν ιδιόκτητη χωρητικότητα, ενώ τα υπόλοιπα θα προχωρήσουν με συμφωνίες χρονοναυλώσεων.

Αναφορικά με την πρόωση των πλοίων, η Maersk τόνισε ότι θα αποφασιστεί βάσει του μελλοντικού ρυθμιστικού πλαισίου και της προμήθειας πράσινων καυσίμων, επιβεβαιώνοντας πάντως ότι κοιτάζει με νέα θέρμη το υγροποιημένο φυσικό αέριο, μετά τις μεγαλεπήβολες ανακοινώσεις για τη μεθανόλη.

Ειδικότερα, έχει ξεκινήσει τις εργασίες για την εξασφάλιση συμφωνιών απορρόφησης bio-LNG, «ώστε να διασφαλιστεί ότι τα νέα πλοία διπλού καυσίμου φυσικού αερίου θα παρέχουν μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε αυτήν τη δεκαετία».

Με καύσιμο το LNG
Ανάμεσα στις πρόσφατες παραγγελίες συμπεριλαμβάνεται και αυτή της SFL Corp., συμφερόντων του John Fredriksen, στο ναυπηγείο New Times στην Κίνα, για πέντε βαπόρια, χωρητικότητας 16.800 TEUs το καθένα, με πρόωση από μηχανές διπλού καυσίμου LNG.

Tags: CONTAINERΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝΠΛΟΙΑ

ΣχετικάΑρθρα

Το παγκόσμιο ναυτιλιακό Φόρουμ 2025 στην Κοπεγχάγη – Η ατζέντα
ΚΟΣΜΟΣ

Ναυτιλία σε αναταράξεις: Πώς οι γεωπολιτικές αλλαγές φουσκώνουν τους ναύλους

12/10/2025
ΔΕΘ: Σε πέντε θεματικές ημέρες θα συμμετάσχει το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πειραιά πάνω από 110 επιχειρηματικά ραντεβού Ελλάδας – Γερμανίας στη ναυτιλία

10/10/2025
Επανεκλογή της Μελίνας Τραυλού στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μελίνα Τραυλού: Αβεβαιότητα για την πορεία απανθρακοποίησης της Ναυτιλίας

10/10/2025
Κίνα/Σι Τζινπίνγκ: Eπιθυμεί πιο «ενεργή» οικονομική πολιτική για το 2025
ΚΟΣΜΟΣ

Η Κίνα απαντά στις ΗΠΑ με λιμενικά τέλη στα αμερικανικά πλοία

10/10/2025
Πρέσβης της Κίνας: Από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα λιμάνια κοντέινερ στον κόσμο ο Πειραιάς
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απεργία κήρυξε η ΠΕΝΕΝ: Δεμένα τα πλοία στις 14 Οκτωβρίου

10/10/2025
Παγκόσμια πρωτιά για τη ναυτιλιακή Μαρινάκη: Καθέλκυσε το πρώτο LCO₂ carrier
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης εξαγόρασε το 50% της ναυτιλιακής εταιρείας United Offshore Support

07/10/2025

Τα νέα της κτηματαγοράς

«Ανακαινίζω-Νοικιάζω»: Αντίστροφη μέτρηση για επιδοτήσεις με αντάλλαγμα το ενοίκιο

Φοροαπαλλαγή έως 36 μήνες για ιδιοκτήτες που ανοίγουν «κλειστά» σπίτια

10/10/2025
Spitogatos: Σταθερότητα σε αγορές και ενοικιάσεις σε Αττική και Θεσσαλονίκη – «Υπόγειες» τάσεις και άνοδος ενοικίων

Σε μικρότερα και παλαιότερα διαμερίσματα στρέφονται οι ενοικιαστές λόγω των υψηλών ενοικίων

09/10/2025
UBS: Πώς τα mobile apps αλλάζουν τον Τραπεζικό Τομέα στην Ελλάδα

UBS: Βλέπει την τιμή του χρυσού στα 4.200 δολάρια

09/10/2025

Ναυτιλία

Το παγκόσμιο ναυτιλιακό Φόρουμ 2025 στην Κοπεγχάγη – Η ατζέντα
ΚΟΣΜΟΣ

Ναυτιλία σε αναταράξεις: Πώς οι γεωπολιτικές αλλαγές φουσκώνουν τους ναύλους

Την ώρα που η γεωπολιτική αβεβαιότητα σφραγίζει το 2025, η παγκόσμια ναυτιλία κρατά υψηλούς ναύλους. Η νέα έκθεση VesselsValue δείχνει...

από Newsroom
12/10/2025
ΔΕΘ: Σε πέντε θεματικές ημέρες θα συμμετάσχει το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πειραιά πάνω από 110 επιχειρηματικά ραντεβού Ελλάδας – Γερμανίας στη ναυτιλία

Πειραιάς: Περισσότερες από 110 επιχειρηματικές συναντήσεις (B2B) μεταξύ 43 ελληνικών και 11 γερμανικών επιχειρήσεων του ναυτιλιακού κλάδου θα πραγματοποιηθούν κατά τη...

από Newsroom
10/10/2025
Επανεκλογή της Μελίνας Τραυλού στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μελίνα Τραυλού: Αβεβαιότητα για την πορεία απανθρακοποίησης της Ναυτιλίας

Η Μελίνα Τραυλού επισημαίνει ότι το σχέδιο του IMO ενδέχεται να μην είναι πρακτικά εφαρμόσιμο, θέτοντας σε κίνδυνο τους στόχους...

από Newsroom
10/10/2025
Κίνα/Σι Τζινπίνγκ: Eπιθυμεί πιο «ενεργή» οικονομική πολιτική για το 2025
ΚΟΣΜΟΣ

Η Κίνα απαντά στις ΗΠΑ με λιμενικά τέλη στα αμερικανικά πλοία

Η Κίνα επέβαλε αντίποινα στα αμερικανικά πλοία που προσεγγίζουν τα κινεζικά λιμάνια, απαντώντας στην απόφαση της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών...

από Newsroom
10/10/2025
FinanceNews.gr

Τα πάντα για την Ελληνική οικονομία, το χρηματιστήριο, την ναυτιλία, την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό, τα νέα της τεχνολογίας, των κατασκευών, την κτηματαγορά και την ενέργεια.



Ταυτότητα

Όροι Χρήσης

Δήλωση συμμόρφωσης (ΕΕ) 2018/334

ΜΗΤ
Μ.Η.Τ. 242183

Πρόσφατα άρθρα

  • Επανέρχονται στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς γνωστά επιχειρηματικά και ξενοδοχειακά ακίνητα
  • Ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης στην Αίγυπτο για τη Σύνοδο ανοικοδόμησης της Γάζας
  • ΠΑΣΟΚ: Ανεβάζουν στροφές στη Χαριλάου Τρικούπη

Kατηγορίες

REAL ESTATE
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΕΣΤΙΖ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΥΓΕΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
            

© 2022 FinanceNews.gr.

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • REAL ESTATE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ

© 2022 FinanceNews.gr.