Η πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων Μεταφορών και Τουρισμού δεν εισάγει νέες ρυθμίσεις, αλλά διευκρινίζει και ενισχύει το υφιστάμενο πλαίσιο, με αφορμή την 48ωρη απεργία των οδηγών ταξί στην Αττική.
Τι προβλέπει η ΚΥΑ:
Ο μισθωτής μπορεί να είναι και νομικό πρόσωπο, όπως ισχύει από το 2020 μέσω της πλατφόρμας του υπουργείου Μεταφορών.
Παραμένουν οι περιορισμοί στο τουριστικό έργο: ελάχιστο μίσθωμα, διάρκεια μίσθωσης, υποχρεώσεις οδηγών (ξένη γλώσσα, απολυτήριο λυκείου, ασφαλιστική ενημερότητα).
Ισχύει η απαγόρευση πολλαπλής μίσθωσης οχημάτων τουριστικής μίσθωσης.
Παραμένει σε ισχύ το πλαίσιο ποινών που θεσπίστηκε το 2014.
Στόχος είναι η διασφάλιση ποιότητας στις υπηρεσίες και η κάλυψη της αυξημένης ζήτησης λόγω της αύξησης των επισκεπτών. Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Τουρισμού, «ο ελληνικός τουρισμός εκσυγχρονίζεται και στηρίζεται στην ποιότητα και τη φιλοξενία. Τα ταξί αποτελούν κρίσιμο κομμάτι της εμπειρίας του επισκέπτη και η λειτουργία τους πρέπει να είναι επαγγελματική και νόμιμη».