Παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας – Δήλωση Δαβάκη για «ιστορικό συμβολισμό» και νέα εποχή στις Ένοπλες Δυνάμεις
Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/06/2026) στο ΚΕΝ Λαμίας – ΚΕΥΠ η τελετή ορκωμοσίας των νεοσύλλεκτων οπλιτών της 2026 Β΄ ΕΣΣΟ, με τη συμμετοχή ανδρών και γυναικών, σηματοδοτώντας μια νέα σελίδα για τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Ιδιαίτερη σημασία είχε η παρουσία των πρώτων γυναικών εθελοντριών, οι οποίες ολοκλήρωσαν το αρχικό στάδιο εκπαίδευσης και εντάσσονται πλέον στη στρατιωτική τους θητεία.
Στην τελετή παρέστησαν ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης, ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης, ο Γενικός Επιθεωρητής Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος, καθώς και εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, τοπικές αρχές, βουλευτές και πλήθος συγγενών των οπλιτών.
Την ορκωμοσία τέλεσε ο Πανοσιολογιώτατος Πρωτοσύγκελλος κ. Εφραίμ Τριανταφυλλόπουλος.
Σε δήλωσή του, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας τόνισε τον ιστορικό χαρακτήρα της ημέρας, υπογραμμίζοντας ότι για πρώτη φορά Ελληνίδες επιλέγουν εθελοντικά τον δρόμο της στρατιωτικής θητείας και στέκονται ισότιμα δίπλα στους άνδρες συναδέλφους τους, δίνοντας τον ίδιο όρκο πίστης στην πατρίδα.
Όπως σημείωσε, οι νεοσύλλεκτες ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο εκπαίδευσης και πλέον συνεχίζουν στο επόμενο, όπου θα αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες του σύγχρονου μαχητή.
Η τελετή ολοκληρώθηκε μέσα σε συγκινησιακή ατμόσφαιρα, με συγγενείς και φίλους των οπλιτών να δίνουν το «παρών» στη σημαντική αυτή στιγμή της στρατιωτικής τους πορείας.






Μ.Η.Τ. 242183