Η ΔΕΗ προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να διακόπτουν την παλιά παροχή ρεύματος και να συνδέουν τη νέα, μέσω μιας απλής και ψηφιακής διαδικασίας. Η υπηρεσία Μετακόμισης Ρεύματος επιτρέπει τον προγραμματισμό της διακοπής έως και 30 ημέρες νωρίτερα, ενώ παράλληλα παρέχει συνεχή ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος.
Η διαδικασία απευθύνεται σε οικιακές και επαγγελματικές παροχές, με βασική προϋπόθεση ότι και οι δύο παροχές (παλιά και νέα) εκπροσωπούνται από τη ΔΕΗ και ανήκουν στον ίδιο πελάτη με την ίδια χρήση.
Διαθέσιμοι τρόποι υποβολής αιτήματος
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν το αίτημά τους:
- Ηλεκτρονικά, μέσω της σχετικής φόρμας στο dei.gr
- Τηλεφωνικά, μέσω του 800-900-1000 για οικιακούς πελάτες και του 800-500-7000 για εταιρικούς πελάτες
- Δια ζώσης, σε οποιοδήποτε κατάστημα ΔΕΗ
Με την εφαρμογή της ψηφιακής διαδικασίας, η χρονική διάρκεια και η γραφειοκρατία που απαιτούνταν για τη μεταφορά ρεύματος μειώνονται σημαντικά, ενώ οι πελάτες μπορούν να απαλλαγούν από τυχόν ρήτρα πρόωρης αποχώρησης.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη μετάβαση της ΔΕΗ σε ένα πιο σύγχρονο και ευέλικτο μοντέλο εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και διευκολύνοντας την καθημερινότητα των καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης: Η ΔΕΗ …βάζει τα γυαλιά στους προμηθευτές τον Φεβρουάριο- Η μοναδική εταιρεία που έχει διζωνική χρέωση προς 0,13089 ευρώ ανά KWh