Με όχημα τις δωροεπιταγές αξίας 6 ευρώ η ΑΒ Βασιλόπουλος θέλει να μπει στο μάτι του ανταγωνισμού και κυρίως να διαμορφώσει μία πιο φρέσκια άποψη στους καταναλωτές ότι η αλυσίδα είναι η «ακριβή.» Η διοίκηση της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος με επικεφαλής τον κ Νίκο Λαβίδα, σηκώνει το γάντι και λέει σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023, τόνισε ότι οι καταναλωτές της «ΑΒ» με αγορές 20 ευρώ στην κατηγορία των απορρυπαντικών όπως και σε άλλες στο στάδιο της πληρωμής θα λάβει δύο δωροεπιταγές των 6 με την συνολική αξία να φτάνουν στα 12 ευρώ.
Σούπερ μάρκετ/Εργασιακό περιβάλλον: Οι ελλείψεις εργαζομένων- Οι αυξήσεις απολαβών
Έτσι με αγορές 20 ευρώ θα πάρει πίσω στην ουσία 12 ευρώ για αγορές μέσα στη αλυσίδα. Δηλαδή αγοράζει με προϊόντα έκπτωση 40%.
Σύμφωνα με τον κ Λαβίδα το κόστος για την εταιρεία ανήλθε στα 25 εκατ. ευρώ για την χρονιά που πέρασε.
Ο κ. Λαβίδας έδωσε έμφαση στη επιβολή του πλαφόν του περιθωρίου κέρδους το οποίο για την οικονομική χρήση του 2023 κόστισε στην εταιρεία 1,7 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι το περιθώριο μεικτού κέρδους υποχώρησε οριακά στο 25,9% από 26% που ήταν το 2022. Το 2021 πριν την άνοδο των τιμών το περιθώριο κέρδους ήταν στο 27,3%, το 2020 στο 27,6% , το 2019 στο 21,1% το 2018 στο 25,8% και το 2017 στο 25,3%.
Ο κύκλος εργασιών παραμένει σταθερός τα τελευταία χρόνια, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για την αλυσίδα τα επόμενα χρόνια.
Ειδικότερα, το 2017 είχε τζίρο 2,1 δισ. ευρώ, το 2018 ανήλθε στα 1,98 δισ. ευρώ, το 2020 εν μέσω Covid είχε τζίρο 2,02 δισ. ευρώ, το 2022 είχε τζίρο 1,98 δισ. ευρώ, ενώ το 2023 έκλεισε στα 1,97 δισ. ευρώ.