FAIS Συμμετοχών: Χρηματιστηριακό ντεμπούτο με φόντο διεθνή επέκταση και στόχο τα 215 εκατ. ευρώ τζίρο το 2025
Το «καμπανάκι» της πρώτης συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο Αθηνών χτύπησε το πρωί της Δευτέρας η οικογένεια Φάις, εγκαινιάζοντας επίσημα την έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της ΦΑΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε. Η δημόσια εγγραφή ολοκληρώθηκε επιτυχώς στις 21 Μαρτίου, συγκεντρώνοντας σημαντικό ενδιαφέρον και κεφάλαια ύψους 53,47 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 42,77 εκατ. θα εισρεύσουν στην εταιρεία ως νέο κεφάλαιο.
Η τιμή διάθεσης των μετοχών διαμορφώθηκε στα 4,70 ευρώ, με υπερκάλυψη κατά 1,42 φορές, γεγονός που αποτυπώνει την εμπιστοσύνη της αγοράς στο επενδυτικό προφίλ και τις αναπτυξιακές προοπτικές του Ομίλου. Η εισηγμένη πλέον FAIS έχει σταθερό βηματισμό, με τη διοίκηση να προβλέπει τζίρο 215 εκατ. ευρώ για το 2025 και καθαρά κέρδη στα 22 εκατ. ευρώ.
Retail, lifestyle και γεωγραφική επέκταση
Με περισσότερα από 45 χρόνια εμπειρίας και χαρτοφυλάκιο 100+ διεθνών brands, ο Όμιλος FAIS δραστηριοποιείται στους τομείς της ένδυσης-υπόδησης, των καλλυντικών, της λιανικής-χονδρικής και της εμπορικής εκμετάλλευσης ακινήτων.
Το 2024 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 191,3 εκατ. ευρώ και τα EBITDA σε 39 εκατ. ευρώ. Η Ελλάδα παραμένει η βασική αγορά, με μερίδιο 83% στον κύκλο εργασιών, ωστόσο η στρατηγική στόχευση για τα επόμενα χρόνια είναι η αύξηση του ποσοστού των εσόδων από το εξωτερικό στο 23% έως το 2027, με αιχμή του δόρατος τη διεύρυνση της Kiko Milano και την είσοδο σε Τσεχία και Σλοβακία.
Ο Όμιλος διαθέτει σήμερα παρουσία σε τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία) και απευθύνεται σε καταναλωτικό κοινό 54 εκατ. ανθρώπων, μέσα από δίκτυο 110 φυσικών σημείων πώλησης και 8 online shops. Παράλληλα, εξυπηρετεί περισσότερους από 700 πελάτες χονδρικής.
Δυναμικές συνεργασίες και premium χαρτοφυλάκιο
Το εμπορικό μείγμα της FAIS περιλαμβάνει brands υψηλής αναγνωρισιμότητας, όπως Kalogirou, Ferragamo, Hogan, Michael Kors, UGG, Levi’s, Puma, Kiko Milano και Technogym. Η εταιρεία λειτουργεί τόσο καταστήματα monobrand όσο και multibrand, outlet και shop-in-shop σε εμπορικά κέντρα και εμβληματικές τοποθεσίες.
Η μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους μεγαλύτερους διεθνείς οίκους ενδυναμώνει το επιχειρηματικό προφίλ της FAIS, δημιουργώντας ένα διαφοροποιημένο και ανθεκτικό μοντέλο ανάπτυξης.
Επενδύσεις ύψους 30 εκατ. και επόμενος σταθμός: 50 νέα καταστήματα
Μέσα στην τελευταία τετραετία, ο Όμιλος έχει επενδύσει πάνω από 30 εκατ. ευρώ σε καταστήματα, υποδομές και ακίνητα. Εμβληματικό παράδειγμα αποτελεί η ανακαίνιση της Αγοράς Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη.
Ο επενδυτικός σχεδιασμός προβλέπει την προσθήκη 50 νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό έως το 2030, συνεχίζοντας την πολυκαναλική στρατηγική που βασίζεται σε συνέργειες μεταξύ φυσικών καταστημάτων, e-commerce και wholesale δραστηριοτήτων.
Διαβάστε επίσης: Με υπερκάλυψη η δημόσια προσφορά της ΦΑΪΣ – Άντλησε €53,47 εκατ.