Η ΑΑΔΕ εγκαινίασε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης my1521. Πώς λειτουργεί η πολυκαναλική πλατφόρμα για πολίτες και επιχειρήσεις
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων εγκαινίασε το νέο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης “my1521”, φιλοδοξώντας να μεταμορφώσει ριζικά τη σχέση του πολίτη με τη φορολογική διοίκηση. Η παρουσίαση έγινε σε ειδική συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη.
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η ταχύτερη, πιο φιλική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, με έμφαση στην προσβασιμότητα και τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των φορολογουμένων. Όπως σημείωσε ο κ. Πιτσιλής, «πρόκειται για ένα νέο μοντέλο που βάζει στο επίκεντρο τον πολίτη, με σεβασμό στις ανάγκες του».
Ένα κράτος πιο κοντά στον πολίτη
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι η εξυπηρέτηση των φορολογουμένων είναι υποχρέωση του κράτους και πως το νέο 1521 «έχει τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει συνολικά τη σχέση πολιτών και επιχειρήσεων με τη φορολογική διοίκηση». Υπογράμμισε ότι η ΑΑΔΕ έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα ψηφιοποίησης και πλέον η επαφή γίνεται πιο άμεση και σύγχρονη.
Από την πλευρά του, ο κ. Πιερρακάκης υπενθύμισε πως ο πρωθυπουργός είχε θέσει από το 2019 τον στόχο για μια δημόσια διοίκηση που να αλλάζει ριζικά τον τρόπο εξυπηρέτησης πολιτών. «Με το gov.gr και τον ψηφιακό μετασχηματισμό έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών. Τώρα, με το my1521, περνάμε στο στάδιο της πολυκαναλικής εξυπηρέτησης, όπου το Δημόσιο βελτιώνεται καθημερινά και ανταποκρίνεται πιο άμεσα».
Πώς λειτουργεί το my1521
Το νέο σύστημα συγκεντρώνει σε μία ενιαία πλατφόρμα την τηλεφωνική γραμμή 1521 και την ψηφιακή πύλη webchannel.1521.aade.gr, λειτουργώντας σε τρία επίπεδα:
-
Πρώτη γραμμή με 120 εξειδικευμένους εκπροσώπους για άμεση πληροφόρηση.
-
Δεύτερη γραμμή με στελέχη για πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις.
-
Τρίτη γραμμή, όπου εμπλέκονται οι καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες για πολύπλοκες υποθέσεις.
Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί καθημερινά (07:00-20:00 από 15 Σεπτεμβρίου), ενώ η ψηφιακή πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Κατά τον πιλοτικό μήνα λειτουργίας (Αύγουστος), η ΑΑΔΕ απάντησε στο 95% των κλήσεων, με επιτυχία επίλυσης στο πρώτο τηλεφώνημα σε ποσοστό 85%. Η υπηρεσία διαχειριζόταν περίπου 2.000 κλήσεις την ημέρα και είναι έτοιμη να φτάσει τις 5.000.