Τα τρία στρατόπεδα της Νέας Δημοκρατίας
Χωρισμένη στα τρία είναι η Νέα Δημοκρατία. Τρεις διαφορετικές φατρίες, ίδιος ο στόχος: να διαδραματίσουν ρόλο την επόμενη μέρα. Μια είναι η πλευρά του πρωθυπουργού, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη όχι μόνο να μην εγκαταλείπει τη μάχη αλλά παίζει δυνατά την τρίτη θητεία. Η δεύτερη πλευρά είναι του Νίκου Δένδια, με τον υπουργό Άμυνας να κάνει προσεχτικές κινήσεις, αλλά να κάνει κινήσεις – και αυτό έχει τη σημαία του. Η τρίτη πλευρά αποτελείται από τη νέα γενιά – πρόσωπα δεν θα αναφέρω σήμερα αλλά δεν είναι δύσκολο να βρείτε τα βασικά κομμάτια του παζλ. Πρόσωπα που ανήκουν στον στενό κυβερνήτη πυρήνα και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την επόμενη μέρα. Δεν υπονομεύουν τον πρωθυπουργό, ούτε προσπαθούν να τον αντικαταστήσουν αλλά ετοιμάζονται αν ο ίδιος αποφασίσει να φύγει – είτε από θέλησης, είτε λόγω ήττας. Ανήκουν δηλαδή και στο πρώτο γκρουπ και στο τρίτο.
Η Καρυστιανού και η τρελή σκέψη του Μητσοτάκη
Και οι τρεις πλευρές θεωρούν πως ο Αλέξης Τσίπρας δεν τους ενοχλεί αλλά δεν έχουν την ίδια άποψη για τον Αντώνη Σαμαρά και την Μαρία Καρυστιανού – αν και εφόσον προχωρήσουν σε κίνηση. Δεν θέλουν να δουν κινήσεις από τα δεξιά. Οτιδήποτε δημιουργηθεί, θα ψαλιδίσει τα ήδη μειωμένα ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας. Ένα άλλο τρελό που υπάρχει ακόμη και σήμερα, είναι πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης πιστεύει στην αυτοδυναμία. Κάτι που για τους περισσότερους φαντάζει από μακρινό έως απαγορευτικό, για τον πρωθυπουργό αποτελεί στόχο.
Ο Τσίπρας και η Δούρου
Πώς είναι οι σχέσεις του Αλέξη Τσίπρα με τη Ρένα Δούρου; Ουσιαστική σύγκλιση δεν υπάρχει. Ο πρώην πρωθυπουργός δεν φαίνεται να υπολογίζει την πρώην περιφερειάρχη για την επόμενη μέρα. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό. Υπάρχουν κάποια πράγματα του παρελθόντος που είχαν χαλάσει τον Τσίπρα, επηρεάζοντας ουσιαστικά τις σχέσεις του. Τι δεν μπορεί να συγχωρέσει στη Δούρου; Σίγουρα το γεγονός πως της είχε πει να μην κατέβει στις εκλογές της Περιφέρειας Αττικής μετά την καταστροφή στο Μάτι και η ίδια λέγεται πως αγνόησε τον πρώην πρωθυπουργό. Αυτός ήταν ένας από τους σημαντικούς λόγους, αλλά όχι ο μόνος.
Αποτραβιέται ο Ρουσόπουλος;
Οι ψίθυροι πληθαίνουν στα «γαλάζια» πηγαδάκια πως ο Θόδωρος Ρουσόπουλος ενδέχεται να μην είναι εκ νέου υποψήφιος στον Βόρειο Τομέα στις επόμενες εκλογές. Σύμφωνα με διαρροές, ο σημερινός Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης φέρεται να εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να αποτραβηχτεί, διευκολύνοντας έτσι τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος όλα τα προηγούμενα χρόνια τον στήριξε έμπρακτα. Όλα αυτά με σκοπό να αποφορτιστεί ο εσωκομματικός ανταγωνισμός στον ιδιαίτερα απαιτητικό Βόρειο Τομέα.
Γκρίνιες για τον Άδωνι
Όλα τα έχουμε δει, αλλά δεν γίνεται κάθε τόσο να ασχολούμαστε με τον Άδωνι Γεωργιάδη και τους καβγάδες του, σχολίαζαν χθες στη Βουλή βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Από το Μέγαρο Μαξίμου πάντως δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, καθώς θεωρούν ότι ο υπουργός Υγείας παίζει τον ρόλο του «κακού» εκεί που χρειάζεται. Θυμίζει τον Γιαννόπουλο του ΠΑΣΟΚ, έλεγε χαρακτηριστικά ένας υπουργός. Χθες ωστόσο είχαμε νέα επεισόδια, αφού ο Άδωνις Γεωργιάδης συγκρούστηκε με τον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκο Βελόπουλο, με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ενώ αντάλλαξε βαριές κατηγορίες και με τη βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Πέτη Πέρκα, σχετικά με το Ισραήλ και τον πόλεμο στη Γάζα.
Ο Βερναρδάκης και ο Τσε
Ο Χριστόφορος Βερναρδάκης θυμήθηκε την επέτειο του θανάτου, της δολοφονίας, του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα και έγραψε ένα κείμενο για την επανάσταση, την ανιδιοτέλεια, τους αγώνες του. Αν μπορούσε να διαβάσει ο Γκεβάρα το κείμενο του Βερναρδάκη, πιστεύετε πως θα έκανε… like;
Σπάει το μονοπώλιο της Hellenic Train
Η Levante Trains, θυγατρική του ομίλου Levante Ferries, αναμένεται να ξεκινήσει τα πρώτα της δρομολόγια το α’ εξάμηνο του 2026, σπάζοντας το μονοπώλιο της Hellenic Train. Η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί αρχικά στην Πελοπόννησο, στη γραμμή Κατάκολο – Πύργος – Ολυμπία, με διαδρομή διάρκειας περίπου μίας ώρας. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ενέκρινε πρόσφατα την άδεια λειτουργίας της, ενώ οι συρμοί που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι τύπου ΜΑΝ, χωρητικότητας 204 θέσεων έκαστος, με προοπτική αύξησης σε 408 θέσεις σε δεύτερη φάση. Η εταιρεία σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση σε νέους προορισμούς, εφόσον το εγχείρημα στεφθεί με επιτυχία. Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών επιδιώκει να προσελκύσει περισσότερους ιδιώτες επενδυτές στον σιδηροδρομικό τομέα. Πίσω από το project βρίσκονται οι επιχειρηματίες Γιώργος Θεοδόσης και Στράτος Απέργης, με δραστηριότητες στη ναυτιλία, την κτηματαγορά και τις τηλεπικοινωνίες.
Διαβάστε στην παρασκηνιακή στήλη Πρεστίζ
- Αποποίηση ευθύνης: Τα αναγραφόμενα στη στήλη αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικών πληροφοριών, που προσφέρονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν, ως επενδυτική συμβουλή ή πρόταση, προσφορά ή προτροπή, για οιαδήποτε πράξη αγοράς/πώλησης μετοχών ή άλλων κινητών αξιών.