Tour operators: Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια όλο και μεγαλύτερη στροφή των Ελλήνων ξενοδόχων προς μεγάλα brands. Γιατί; Η επιλογή ενός ξενοδόχου να δώσει τη διαχείριση του ξενοδοχείου του σε ένα μεγάλο brand προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια σε σύγκριση με τη διατήρηση του ξενοδοχείου ως ανεξάρτητο, στηριζόμενο αποκλειστικά σε συνεργασίες με tour operators.
Τουρισμός: Οι τουρίστες αυξάνονται, αλλά οι εισπράξεις μειώνονται
Το μεγάλο brand φέρει την αξιοπιστία και τη σταθερότητα μιας αναγνωρισμένης επιχείρησης, προσφέροντας συχνά σταθερότερη ροή πελατών και καλύτερη διαχείριση κρίσεων.
Αντίθετα, η εξάρτηση από tour operators, όπως έδειξε η πτώχευση του Thomas Cook και του FTI, μπορεί να αφήσει ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο εκτεθειμένο σε σοβαρούς κινδύνους, όπως απώλεια πελατών και έσοδα, σε περίπτωση κατάρρευσης αυτών των εταιρειών.
Η ασφάλεια που παρέχει ένα μεγάλο brand είναι σαφώς ανώτερη, μειώνοντας τους επιχειρηματικούς κινδύνους και προσφέροντας μεγαλύτερη οικονομική σταθερότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα, υπάρχουν 205 ξενοδοχεία με 29.204 δωμάτια που ανήκουν σε μία από τις 39 διεθνείς αλυσίδες που δεν σχετίζονται με tour operators. Στην κατηγορία των 5 αστέρων, το 20% των ξενοδοχείων και το 26% των δωματίων ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες, ενώ στην κατηγορία των 4 αστέρων, τα ποσοστά αυτά είναι 5% και 11% αντίστοιχα.