Το 2024, σε ένα σύνθετο οικονομικό περιβάλλον – με αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,3%, σημαντική άνοδο του τουρισμού, αλλά και επίμονες πληθωριστικές πιέσεις, που περιόρισαν το διαθέσιμο εισόδημα – οι εταιρείες του ομίλου Vivartia κατάφεραν να βελτιώσουν τα χρηματοοικονομικά τους μεγέθη, εν μέρει λόγω της αύξησης των εξαγωγών τους αλλά και της ενίσχυσης του κλάδου της εστίασης, ως αποτέλεσμα της τουριστικής κίνησης.
Παράλληλα, όλες οι εταιρείες διατήρησαν την ηγετική τους θέση και τα μερίδια αγοράς στους τομείς που δραστηριοποιούνται, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές, προς όφελος του καταναλωτή.
Ο όμιλος, κατά τη διάρκεια του έτους συνέχισε την οργανωτική και λειτουργική του αναδιάρθρωση σε όλες του τις εταιρείες. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη, το γεγονός ότι οι βασικές εταιρείες του ομίλου Vivartia απέσπασαν πλατινένιες και χρυσές διακρίσεις από τον «EcoVadis», έναν από τους μεγαλύτερους και πλέον αξιόπιστους διεθνείς φορείς αξιολόγησης της εταιρικής βιωσιμότητας, για τις επιχειρηματικές τους πρακτικές και την προσήλωσή τους στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Εστιάζοντας στον τομέα των γαλακτοκομικών, η ΔΕΛΤΑ κατέγραψε αύξηση τζίρου κατά 6,1% στα 291,5 εκατ. ευρώ, στα τυροκομικά, με αιχμή τη Δωδώνη, οι πωλήσεις έφθασαν τα 180,2 εκατ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 5,9%, χάρη κυρίως στις εξαγωγές, με αξιοσημείωτη άνοδο σε ΗΠΑ, Ολλανδία και Ισπανία, ενώ στον κλάδο κατεψυγμένων τροφίμων σημειώθηκε άνοδος 12,6% στα 251,4 εκατ. ευρώ, με τη Μπάρμπα Στάθης και τη Μιχ. Αραμπατζής να ενισχύουν το αποτύπωμα του ομίλου. Υπενθυμίζεται, ότι, μετά τη λήξη της χρήσης, η Μπάρμπα Στάθης πέρασε στην Ideal Holdings έναντι 130 εκατ. ευρώ, ενώ η Nutrico υπέγραψε προσύμφωνο για την πώληση της Δωδώνης στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία
Τέλος, στην εστίαση, όπου δραστηριοποιούνται σήματα όπως Goody’s, Everest και Flocafé, η θετική πορεία του τουρισμού οδήγησε σε αύξηση πωλήσεων κατά 10,1%, στα 265 εκατ. ευρώ, και σε βελτίωση της κερδοφορίας.