Η Motor Oil συνεχίζει την επιθετική στρατηγική ανάπτυξής της, με μια σημαντική κίνηση στον τομέα της λιανικής αγοράς, εξαγοράζοντας την αλυσίδα μίνι μάρκετ “Twenty 4 Shopen”. Η ανακοίνωση έγινε επίσημα μέσω της Επιτροπής Ανταγωνισμού, αναφέροντας ότι η ELETAKO LIMITED, θυγατρική της CORÉ INNOVATIONS (που ανήκει πλήρως στον όμιλο Motor Oil), απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας ZENROW Ltd. Η τελευταία ελέγχει εξ ολοκλήρου την Twenty 4 Shopen.
Με αυτή την εξαγορά, η Motor Oil επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στην αγορά της μικρής λιανικής, ενισχύοντας τη στρατηγική της για μεγαλύτερη διείσδυση στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών και των convenience stores. Η Twenty 4 Shopen, με το δίκτυο καταστημάτων της, προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας, καλύπτοντας καθημερινές ανάγκες με ένα άμεσο και φιλικό τρόπο.
Μια στρατηγική κίνηση για την Motor Oil
Η εξαγορά εντάσσεται σε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων από την Motor Oil, η οποία ενισχύει τη θέση της σε διάφορους τομείς της ελληνικής αγοράς. Η CORE INNOVATIONS, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την εξαγορά, είναι γνωστή για τις διάφορες επιχειρηματικές της δραστηριότητες, όπως:
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Διαθέτει το πρώτο Loyalty Marketplace στην ελληνική αγορά, το allsmart.gr, προσφέροντας υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.
- B2B Υπηρεσίες: Αντιπροσωπεύει κορυφαίους ξένους οίκους στην ευρωπαϊκή αγορά, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις σε επιχειρήσεις.
- Διανομή και Logistics: Εξειδικεύεται στη διανομή προϊόντων και στη διαχείριση logistics για τα προϊόντα που εμπορεύεται.
- Καταστήματα Ευκολίας (Convenience Stores): Δημιουργεί και αναπτύσσει καταστήματα που εξυπηρετούν καθημερινές ανάγκες με ποικιλία προϊόντων και φιλικό εξυπηρετητή.
Με αυτή την κίνηση, η Motor Oil στοχεύει να αξιοποιήσει το υπάρχον δίκτυο καταστημάτων της “Twenty 4 Shopen”, ενσωματώνοντάς το στον ευρύτερο επιχειρηματικό της όμιλο και προσφέροντας ακόμα περισσότερες λύσεις στους καταναλωτές.
Άνοιγμα και στο λιανικό εμπόριο
Η εξαγορά της Twenty 4 Shopen σηματοδοτεί την είσοδο της Motor Oil σε έναν ακόμα δυναμικό τομέα, τον τομέα της μικρής λιανικής. Η εταιρεία συνεχίζει να ενισχύει τη στρατηγική της για διαφοροποίηση, επενδύοντας σε τομείς που ενισχύουν την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες και καινοτομίες. Με αυτή την κίνηση, η Motor Oil δεν περιορίζεται μόνο στην ενέργεια και τις υποδομές, αλλά και σε άλλες αγορές με προοπτική ανάπτυξης.
Διαβάστε επίσης: MOTOR OIL: Πώς θα ανεβάσει τα EBITDA σε €500 εκατ. στους τομείς της ηλεκτρικής ενέργειας και της κυκλικής οικονομίας