Η Ελληνική Λύση, μέσω της τελευταίας της ανακοίνωσης, επιδίδεται σε ένα ακόμη «τσουβάλιασμα» ευθυνών, επιχειρώντας να εξισώσει κυβερνήσεις και κόμματα χωρίς διάκριση. Όμως, η πραγματικότητα είναι διαφορετική: ο Κυριάκος Μητσοτάκης προχωρά σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες για την αποκατάσταση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, αφήνοντας την πολιτική ρητορική του Κυριάκου Βελόπουλου να ξεπεραστεί από τις εξελίξεις.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν κρύβεται – Δίνει λύσεις με έργα
Στην ανακοίνωσή της, η Ελληνική Λύση κάνει λόγο για «ωμή παραδοχή» του πρωθυπουργού πως η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι πλήρως λειτουργική το 2027. Όμως, αυτή η δήλωση διαφάνειας δεν αποτελεί παραδοχή αδράνειας, αλλά δέσμευση για την πλήρη αποκατάσταση και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου.
- Η κυβέρνηση δεν έμεινε στάσιμη μετά την τραγωδία των Τεμπών. Αντίθετα, επιτάχυνε τις διαδικασίες, με συμβάσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, που βάζουν τα θεμέλια για έναν ασφαλή, σύγχρονο και ανταγωνιστικό σιδηρόδρομο.
- Το 2027 δεν σημαίνει στασιμότητα, αλλά μεθοδικό σχέδιο αποκατάστασης. Δεν πρόκειται για πρόχειρες παρεμβάσεις, αλλά για έναν ριζικό εκσυγχρονισμό, με ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση και προηγμένα συστήματα ασφαλείας.
Ο Βελόπουλος σε ρόλο δικαστή, αλλά η δικαιοσύνη θα τον προλάβει
Η Ελληνική Λύση κάνει λόγο για «απευθείας φυλακή» όσων κυβέρνησαν τα τελευταία 14 χρόνια, όμως:
- Το θέμα του σιδηροδρόμου δεν προσφέρεται για προεκλογική ρητορική και εύκολες καταγγελίες.
- Η απόδοση ευθυνών είναι δουλειά της Δικαιοσύνης και όχι αντικείμενο λαϊκισμού.
- Οι ευθύνες θα αποδοθούν εκεί που πρέπει, αλλά η κυβέρνηση εστιάζει στο μέλλον, όχι σε ένα διαρκές πολιτικό «ξεκαθάρισμα λογαριασμών».
Η πολιτική του «όλοι ίδιοι» μπορεί να εξυπηρετεί τον επικοινωνιακό σχεδιασμό του Κυριάκου Βελόπουλου, όμως δεν αντέχει στην πραγματικότητα: η κυβέρνηση Μητσοτάκη αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, προχωρά τα έργα και θα αφήσει τον σιδηρόδρομο σε καλύτερη κατάσταση από αυτή που τον παρέλαβε.
Η ουσία είναι στα έργα, όχι στα συνθήματα
Η Ελληνική Λύση μπορεί να καταφεύγει στη γνωστή αντιπολιτευτική υπερβολή, όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Ο σιδηρόδρομος δεν θα κριθεί από λαϊκίστικες κορώνες, αλλά από τις επενδύσεις και τις αποφάσεις που έχουν ήδη δρομολογηθεί.
Η πολιτική απαιτεί υπευθυνότητα, και η κυβέρνηση αποδεικνύει με έργα ότι ο σιδηρόδρομος θα εκσυγχρονιστεί, ό,τι κι αν λέει ο Βελόπουλος. Οι εξελίξεις, απλώς, θα τον ξεπεράσουν.