Νέα επένδυση της Minerva Marine – Διευρύνει την παρουσία της στα containerships – Έξι πλοία σε δύο χρόνια
Η Minerva Marine, η ναυτιλιακή εταιρεία του Ανδρέα Μαρτίνου, συνεχίζει τη δυναμική της επέκταση στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containerships). Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η εταιρεία απέκτησε το A Goryu, χωρητικότητας 1.780 TEU, έναντι 32 εκατ. δολαρίων, καθιστώντας το το έκτο containership στον στόλο της από το 2023.
Το πλοίο είναι ναυλωμένο στη γερμανική Hapag-Lloyd έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως έως το τρίτο τρίμηνο του 2025, εξασφαλίζοντας σταθερά έσοδα για την εταιρεία.
Η στρατηγική επέκταση στα containerships
Η Minerva Marine έκανε το πρώτο της βήμα στην αγορά των containerships το 2023, παραλαμβάνοντας το Little Emma, χωρητικότητας 1.844 TEU, το οποίο είχε ναυπηγηθεί την ίδια χρονιά.
Ακολούθησαν:
- Little Athina (1.844 TEU) – Κατασκευής 2024, παραλήφθηκε τον Φεβρουάριο του 2024, με εκτιμώμενο κόστος 59 εκατ. δολάρια μαζί με το Little Emma.
- Little Warrior (1.781 TEU) – Αγοράστηκε από την κινεζική Starocean Marine τον Νοέμβριο του 2023 έναντι 25 εκατ. δολαρίων.
- Little Dolphin (1.800 TEU) – Αποκτήθηκε στα τέλη του 2023 έναντι 30-32 εκατ. δολαρίων.
- Little Concert (2.433 TEU) – Εξαγοράστηκε έναντι 40 εκατ. δολαρίων και εντάχθηκε στον στόλο της Minerva τον Φεβρουάριο του 2024.
Με τη νέα αυτή προσθήκη, η Minerva Marine ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά των containerships, ακολουθώντας μια στρατηγική διαφοροποίησης και ανάπτυξης σε διαφορετικά ναυτιλιακά τμήματα.
Ο διαφοροποιημένος στόλος της Minerva Marine
Η Minerva Marine, που ιδρύθηκε το 1996 από τον Ανδρέα Μαρτίνο, αναδείχθηκε ως κορυφαία δύναμη στον κλάδο των aframax τάνκερ. Με την πάροδο των ετών, η εταιρεία επεκτάθηκε σε VLCC, MR και suezmax τάνκερ, ενώ σήμερα διαθέτει στόλο 71 πλοίων.
Στον στόλο της Minerva περιλαμβάνονται:
- 10 bulk carriers, υπό τη διαχείριση της Minerva Dry, η οποία ιδρύθηκε το 2020.
- 7 LNG carriers, εκ των οποίων δύο βρίσκονται υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα και θα παραδοθούν το 2026.
Με την προσθήκη του έκτου containership, η Minerva Marine συνεχίζει τη στρατηγική της επέκταση στον τομέα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επενδύοντας σε σύγχρονα πλοία και εξασφαλίζοντας μακροπρόθεσμα συμβόλαια. Η διαφοροποίηση του στόλου της επιβεβαιώνει τη δυναμική της παρουσία στη διεθνή ναυτιλία, ενισχύοντας τη θέση της σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.